Σάββατο 5 Αυγούστου 2017

σ' αγαπω πως να στο πω γαμωτο μου..

ομορφη χιος μου τρελλος ταξιδιωτης θα γινω και θα σου ερθω συντομα και παλι κοντα σου....
και αν η μαγισσα μου ειναι πλανη η ενα ψεμα...
λογια της αμμου τα λαικ της σιωπης της στα νερα της ομορφης μου χιος ειναι πνιγμενα....
ομορφη χιος μου σε σενα αναποθετω ελπιδες και ονειρα στα σοκακια της ομορφης απλωταριας τα απομερα εκει θα γινω σκια..
να ζηλεβω της περιπλανησεις του κοσμου...
στασιμος ειμαι εδω στο χωριο και δε μου αρεσει αυτο.. ομορφη χιος μου με τα ταξιδια του νου μου παλευω να αναπληρωσω τα κενα των ταξιδιωτικων μου εμπειριων...
και αν υπαρχουν τοσα ομορφα νησακια...
τοσες ομορφες παντου τουριστριες...
τοσες ονειροπαρμενες κοπελες....
σε σενα ομορφη χιος μου θελω μονο να ρθω...
να ρθω στο φαρο σου κατω να μεινω μονος μου μια νυχτα σαν παραμυθι τραγουδιων σαν ενα αληθινο ονειρο καλοκαιρινης νυχτας μα δε θα ειμαι μονος μου...
θα αλητευω να βρω τη Μαγισσα μου σε μια συγκινηση βραδιας...
ομορφη χιος μου και Μαγισσα μου με μαγεψες μα και εγω ειμαι μαγεμενος 8 μηνες εκει απο τα φιλτρα που δοκιμασα...
θα σου ερθω ομορφη χιος μου παλι να βρω τη Μαγισσα μου αυτη τη κλεφτρα των καρδιων...
για σενα ομορφη χιος θα ερθω γιατι σ' αγαπαω και πως να σου το πω γαμωτο μου...
καλη μου παρεα καλησπερα..
υπεροχη σελιδα μου καλησπερα..
ομορφη χιος μου αγαπωσε...

Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου