Πέμπτη 31 Αυγούστου 2017

Αντιο αυγουστε....

φιλες μου και φιλοι μου της ομορφης σελιδας τελευταια μερα σημερα του αυγουστου.....
μας αφηνει το καλοκαιρακι με ωραιες αναμνησεις.....
ηταν καλοκαιρι ομορφο ζεστο που αλλοι βρηκαν τον ερωτα τους....
και αλλοι ισως βρηκαν δουλεια...
αλλοι ισως περασαν ομορφα σε καποιο νησι....
η και στο πατρικο χωριο τους οσοι πηγαν...
ισως και αλλοι να περασαν πολυ υπεροχα στην ομορφη χιο
μας που ηρθαν διακοπες...
οπως και να εχει ολα ηταν στιγμες ομορφες υπεροχες στιγμες που ολοι μας το χειμωνα θα της θυμομαστε....
στο διαταυτα.....
ας υποδεχθουμε το φθινοπωρο με της βροχες του τον αερα του τη δροσια του και προχωραμε ολοι μας πολυ αισιοδοξα....
ευχομαι σε ολους καλο φθινοπωρο να ειμαστε ολοι καλα και να χαμογελαμε παντα σε ολες της εποχες γιατι ειναι ωραιες και ομορφες........
την αγαπη μου την φιλια μου με εκτιμηση σε ολους σας....
καλο φθινοπωρο...
καλη μου παρεα καλησπερα..
υπεροχη σελιδα καλησπερα..
ομορφη χιος μου αγαπωσε....

Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου