Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2016

δε φταις εσυ...

φιλη μου εσυ... 
οχι δε θα ψαξω να βρω αν εφταιξες η αν φταις η τη εφταιξε..
αυτα τα καμωματα της περιεργειας δε θα με παγιδεψουν γιατι ξερω θα με οδηγησουν σε μονοπατι αδιεξοδο...
το φταιξιμο ειναι δικο μου δε σου χρεωνω μερτικο τα περνω ολα πανω μου εφταιξα ναι που σου εγραφα....
φταιω γιατι δε σε προστατευσα οσο θα επρεπε δεν υπολογισα τη κακια του δικου σου κοσμου......
ειχα προσδοκιες μαζι σου αλλα αυτη αναπαντεχη απουσια σου και το διλημμα σου να μου πεις ενα γεια εγινε αινιγματικο...
τωρα ολα τα γραπτα μου τα δικα σου θα τα φυλακισω σε ενα συρταρι να ειναι ασφαλης να μεινουν για παντα εκει σιωπηλα ....
ειναι τετραδια αληθινα και αν ποναω που τα κρυβω ετσι πρεπει.....
να ξες η φιλια μας με κρυφτο και ενα ξερο κοιταγμα δε γεννιεται θελει θαρρος θελω και ψυχη.....

Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου