Τρίτη 28 Ιουλίου 2015

το Δωρο της...

καλη μου φιλη σημερα το πρωι μου εφερε το ταχυδρομος στο σπιτι μου το δωρο σου..
πολυ ωραιο και ομορφο κινητο βρεε..
φιλη μου εισαι η μονη που εχης αφουγκραστει την ανεργια μου την φτωχια και τον πονο μου..
θαυμαζω ακομη την ευαισθησια σου την αγνη ψυχη σου και τη καλοσυνη σου..
χιλια ευχαριστω 
σημερα εχω τη δικη μου συγκινηση..
σιγκινηθηκα βρεε απο τη καλη σου πραξη γιατι με λεπτη συγκινηση και δακρυ ελαβα το δωρο σου..
που για μια στιγμη για λιγο μονο με επανεφερες πισω στο νεανικο ρομαντισμο εαυτο μου..
καλη μου φιλη συχνα σωπαινω μα σημερα θα το πω..
καλη μου φιλη εχεις μια συνειδηση χτισμενη μεσα σε ενα αστρο..
η καλοσυνη σου σπανιζει  στης δυσκολες μερες μας..
εισαι απο της λιγες γυναικες που καλλιεργουν την αγαπη μεσα τους..
ηρθες  και μου εριξες ροδοπεταλα στη πικρα της ζωης μου και στην μοναξια μου..
μου εριξες χαμογελα μεσα στο πονο μου σε ευχαριστω..
καλη μου φιλη η μεγαλη καλοσυνη που εχεις μεσα σου εχει ευγενεια..
και οπου υπαρχει ευγενεια υπαρχει και ανθρωπια..
η καλοσυνη σου ειναι αληθινη και μεγαλοπνοη που σπανια βρισκεται στους σημερινους περιεργους καιρους μας..
σου ευχομαι μεσα απο τη καρδια και με ολη την ψυχη μου..
οτι καλο υπαρχει σε αυτο το κοσμο να σε επιθυμει και να εχει ραντεβου με τη ζωη σου..!
χιλια ευχαριστω ..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου