Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Γυμνη Δραπετης..

Εξω ολοι οι δρομοι με αδειες αγκαλιες να ειναι..
και εγω εδω ορφανος απο ερωτες που χαθηκαν στον δρομο..
ο ηλιος νικημενος απλωνει τις ακτιδες του πανω στους αξιους μονο εραστες..
παντα για παρεα εχω τη μοναξια μου και ο πιθανοτητες για εναν ερωτα να ειναι μηδεν..
τα χειλη μου πινουν λαιμαργα τον πυρετο της σαρκας καθως κοιταζω παλι στα κρυφα το προφιλ σου...
καθως ασελγω ασυστολα πανω στα ραγισμενα μου πληκτρα..
δακρυσμενος να σου γραφω πινοντας παλι κρασι..
αποφασισμενος να μην σου ξαναγραψω Μαγισσα μου..
και τα χερια μου να αργοπορουν πανω στο τετραδιο μου που σου γραφω..
η ζωη μου ενα ναυαγιο να ειναι και εγω σαν ενας ναυτικος χαμενος..
με καθε μου βημα να ειναι μετεωρο..,
φορτωμενος με ονειρα να ειμαι μα ειμαι μονος μου..
ντυνομαι με ψιθυρους μακρινους και με σιωπες περασμενες...
και οι νυχτες μου αργοπορημενες να ειναι
κλεισε το φως ψιθυριζω στον εαυτο μου..
δραπετευει παλι γυμνη η μαγισσα μου μεσα απο τη ζωη μου...
Ε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου