Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

Σερφαρω στη Μοναξια μου..

Μαγισσα μου.. 
κανε  χωρο αποψε θελω να σερφαρω μεσα στη πληξη σου..
φορω κατασαρκα και εγω τη θλιψη και τη μοναξια μου..
ελα να  δουμε μαζι  αποψε τη ζωη που μας σαρκαζει..
ασεμε  να σερφαρω  αποψε κοντα σου  διπλα σου μπας και βγουμε απο το μαυρο της ζωης μας...
αιωρεισαι αναμεσα σε θλιψη και πληξη βλεπω της ρωγμες που εχεις σε διαβαζω παντα στα κρυφα..
αποψε θελω να σε  απομαγευσω απο ολα τα ρημαδια της ζωης σου..
μεσανυχτα βαθια και τα ονειρα σου επιτιθονται. δεν παρνουν παραταση..
και εσυ εκει μονη  να σερφαρεις και  εγω εδω παντα μονος μου να σου γραφω..
με βλεπεις ψυχορραγω καθε μερα στη σιωπη και στη μεγαλη μοναξια μου..
τραυματισμενος ειμαι απο σενα ακομη..
αφου δεν απαντας δε περνας πια δε μου μιλας..
ελα αποψε να σερφαρεις διπλα μου..
το μικρο δωματιο μου κατοικησιμο ειναι η πορτα ανοιγοκλεινη μονο για σενα μα εσυ δεν ερχεσαι
και  οι εφιαλτες μου εδω.. 
η συνειδηση μου καθαρη..
 μα ποναω μαγισσα μου..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου