Τρίτη 3 Μαρτίου 2015

Εκει να Πεθαινα....

Το καλυτερο μερος για να πεθανω και  να παω στον παραδεισο..
ειναι η κρεβατοκαμαρα  της γλυκιας μου Μαγισσας...
Ειναι θυληκο  που μου στοιχειωνει της φαντασιωσεις μου και με καλει
να ταξιδεψω στη υπεροχο κορμι της με βαρκα την ηδομη και μονο..
το  γλυκο  μου κοριτσι η γλυκια μου Μαγισσα θα μπορουσε απο μια αθωα σκανδαλιαρα παιδουλα
με ροζ σοσονακια να μεταμορφωθει σε μια σκυλα με γοβα στιλετο..
και σκοτεινο φοντο και να μη  ξερεις τη να διαλεξεις...
ενα ειναι σιγουρο τι θελω πολυ...
μια νυχτα μαζι της στη κρεβατοκαμαρα της και μετα  το τελος..
δε με νοιαζει..
μια ολοκληρη νυχτα να ηταν μονο δικη μου...
να την αγγιζα να τη μυριζα να την αγκαλιαζα..
το παθος μου να οργιαζει με φοντο την αγκαθωτη καρδια  tattoy με το ονομα της μεσα γραμμενο Μ...
 που εχω χαμηλα να με δαγκωνε...
και μετα η γαληνη...
εκει ειναι η καταληλη στιγμη για να σβησω...
τι αλλο ποιο συρναπαστικο μπορει να συμβει στη ζωη μου..
ασε που θα το μαθει ολος ο κοσμος στη πολη  της εκει πανω οταν θα βρουν το πτωμα μου πανω στο κρεβατι της..
και τοτε θα πουν πως κοιμηθηκα με τη γκυκια Μαγισσα μου..
ολοι τοτε θα με ζηλεψουν..
και ολοι θα ξερουν  οτι το Νυχτολουλουδο πηγε στο Παραδεισο..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου