Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014

η Αποσυρση αποψε με Ποναει...

  Αγορασμενο  το1980 με χιλιαρικα τοτε δεν υπηρχαν 5χιλιαρα..
απλωμενα τα κομματια της ζωης μου τοτε..
ονειρα πολλα με το καινουργιο αμαξι μου..
ελπιδες πολλες σε παραθυρα κλειστα..
ερημο μονο του  τωρα στην αυλη μου εμεινε το βλεπω και ποναω..
προσμενω αναμνησεις να ερθουν να με βρουνε  αθελα του  με πληγωνει..
μετωπικη θανατηφορα  εποχη του πεπρωμενου αποψε που ποναω..
ζητωκραυγες  σεξ  τραγουδια σημεια των καιρων τοτε μνημες  καλες ταξιδια πολλα και αξεχαστα σε κρυφες παρανομες αγκαλιες..
λογια αγαπης φιλια χαδια και ονειρα θολα ξεθωριασμενα τα ειδε ολα το αγαπημενο μου αμαξι..
σημαδια χαραγμενα πανω του ασβεστα ανεξιτηλα στο χρονο το φευγιο..
σεξ πανω στο καπω πισω στα καθισματα μεσα σε νυχτες μεθυσμενες...
στο παθος στη  σκεψη στο ανταμωμα με τη γκομενα μου τοτε..
πιωμα μεσα στο αμαξι μου θλιμμενα βραδυα μεσα στη μοναξια μου..
αχ! να τη περιμενω.
ταξιδευτης του πεπρωμενου μου σε ονειρα σε στιγμες καλες τζαματες..
αυριο το δινω για αποσυρση μετα απο 34 χρονια ποναω γαμωτο..
ξερω ο καιρος τα σβηνει και ο χρονος τα  γιατρευει ολα.
ποναω..
φτωχο αγαπημενο μου αμαξι στην ατελειωτη μοναξια μου καταφυγιο..
αντιο..
δακρυα βουρκωμενα στα ματια μου μα ο καημος μου δεν ξεχνιεται να εκανα  το ταξιδι που ποθω..
να ερθω να σε βρω για σενα μαγισσα μου..
αγαπημενο μου αμαξι..
Μορφο-Ποιηση μου..
αντιο.. 
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου