Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

Δεν ειμαι Καλα...

η Αυγη με βρηκε ακομη ξυπνιο και πληγωμενο σε ασχημα χαλια..
η μοναξια μου με κανει να νοιωθω ακομη πολυ θλιμμενος..
ολη μου η μερα περασε μεσα στη πικρα τωρα πληγωμενος γραφω αυτο το βραδυ δεν αντεχω αλλο..
εχω την αναγκη να κανω ερωτα..
εχω την αναγκη για λιγη τρυφεροτητα και αληθινη αγαπη..
σκουπιζω τα δακρυα μου γιατι ειναι ανοητο να με δουν με κατακοκκινα ματια..
βλεπω το μονογραμμα της στο τοιχο ο διαβολος φταιει μουρμουριζω βυθισμενος στης σκεψεις μου..
μια αχτιδα ηλιου σερνεται πανω στο ονομα της τη χαζευω και λεγω ευθραυστη ομορφια..
και η σκεψη μου πηγαινει σε αυτη..
θα ηταν υπερβολη αν ελεγα οτι ειμαι ολο χαρα.
ποναω...
Μερικες φορες ομως οταν λεγω ,,καλα ειμαι,, θελω καποια να με κοιταξει στα ματια..

να με αγκαλιασει σφιχτα και να μου πει..
,,το ξερω οτι δεν εισαι,,,..
μα σημερα ποναω δεν ειμαι καλα...

Ε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου