Κυριακή 24 Αυγούστου 2014

Σου Κανω το Τραπεζι.. μου Κανης το Κρεβατι...

Αποψε σου κανω το τραπεζι..
μου κανης το κρεβατι..
θα σε ταισω παπια με μελι..
θα με δεις να τρωω με τα χερια και θα υποταχθεις πειθηνια μετα σε καθε σου επιθυμια...
θα σε ποτισω γαλλικο κρασι..
για να σπασω την υγιη αντισταση του σουτιεν σου..
μετα για δραση παγωτο με μελι για να ξεπερασης της αναστολες του σεξ..
και θα δεις οτι το μελι δεν ειναι μονο για της φρυγανιες ειναι εξισου απολαυστικο και αλειμμενο πανω στου γλουτους σου...
καπακι θα σου προσφερω σοκολατα για ευεργετικη δραση στη ψυχη στο μυαλο τις ανοχες..
μετα ενα ποτακι εξω σε μπαρακι να χαλαρωσης γιατι η νυχτα θα εχει ερωτα....
στο δωματιο μας ο καπνος απο τα αρωματικα λιβανια θα χρωματιζει τους σιωπηλους διαλογους..
το δευτερο ποτακι μας θα σου παραλυει της προκαταληψεις σου κατω απο το σατεν σεντονι..
απο σενα θελω τη δικη σου φαντασια να συναντηθει με τη δικη μου και πανω στον οργασμο σου να εισαι ενα ηφαιστειο που να  βγαζει πολλη λαβα...
και το πρωι θα στο παιξω μαγκας με κεικ απο τη μανα μου και καφεδακι διπλο ελληνικο..
εκει θα σου ζητησω να μου υποσχεθεις να με συγχωρεσης και να ξεχασης
οτι μεχρι εχθες δε τολμουσες να αποκαλυψεις ουτε στις φιλες σου τι μαγεια του σεξ μαζι μου..
θα  τις πεις μονο  τους ερωτικους ψιθυρους και τα τρυφερα μου λογια...
και ποσο στα ορια σου ειχες φτασει...
ολες θα σε ζηλεψουν αλλα ολες θα ξερουν οτι μαζι μου πηγες στον παραδεισο..
και για γνωση θα σου πω με ομορφο τροπο οτι υπαρχει και ζωη περα απο τον αρκτικο κυκλο της τιγανιτης πατατας...
τι λες Αχαριστη ...
αποψε σου κανω το τραπεζι
μου κανης το κρεβατι...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου