Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014

Πωλουνται τα Τετραδια μου...

Αποφασισα να πουλησω τα τετραδια μου..
Πωλουνται και τα δινω οσο κι οσο..

καλε οχι στα αληθεια αλλα στα ψεματα βρε..
ετσι για να δω τι τιμες εχουν στα βιβλιοπωλεια..
να δω αν αξιζει να τα πουλησω η αν ειναι καλυτερα να τα χαρισω σε λιγους φιλους..
να με πουν και ανοιχτοχερη..
ολα στο σφυρι λοιπον...
απο τα 21 που εχω γραψει πηρα 5 μαζι μου τα παλιοτερα και πιο καλα που εχω γραψει
και επισκεφτηα 2 βιβλιοπωλεια που αγοραζουν μεταχειρισμενα..
να τι εγινε..
για το τετραδιο της μαγισσας μου μου εδωναν 3 ευρω.. ο αλλος 1 ευρω..
για το τετραδιο με τα συνδικαλιστικα 1 ευρω..  ο αλλος 1 ευρω..
για το τετραδιο της φυλακης 2 ευρω..  ο αλλος 1 ευρω..
για το τετραδιο της μοναξιας 2 ευρω.. ο αλλος 1 ευρω..
για το τετραδιο που γραφω για μενα 1 ευρω.. ο αλλος 1 ευρω..
αμαν ψιθυρισα μεσα μου ψιχουλα δινουν καλυτερα να τα δωσω σε εκδοτη..
ειναι πολυ λιγα τους ειπα ολα εδω μεσα ειναι καταθεσης ψυχης και αληθειες ζωης..
εχουν μεσα του ειπα ειλικρινεια σχεσεων και αισθηματων πολυ βαθυ...
εχουν μεσα τροπο σκεψης σε ψυχη και χαρακτηρα...
πονο πικρα και κλαμα..
τοτε γιατι τα πουλας μου απαντησε ο ενας..
εμαι ανεργος και ανηκω στους φτωχους απαντησα..
στο διαταυτα..
το αλιβερισι δεν εγινε και ουτε ποτε θα το εκανα..
σιγα μη τα πουλησω αφου μεσα στα τετραδια μου ειναι ολη μου η ζωη..
και μεσα σε αυτα ζει και βασιλευει η Μαγισσα μου..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου