Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

Πονας Ψυχη μου...

Ξερω υποφερεις ψυχη μου και Δακρυζεις..
αντικριζοντας την Αχαριστια της φιλης σου..
πονας και ματωνεις ψυχη μου..
μπροστα στο αδικο λαθος της και στην αγανακτηση ..
γιατι στο βαθος ξερεις..
ψυχη μου δεν ανεχεσαι τον πονο τη λυπη την στεναχωρια..
και την αδικη διαγραφη της..
απο τη στιγμη που εχεις καταλαβει..
δεν θα μπορεσεις ψυχη μου να αποδεχτεις οτι ηταν λαθος της να σε διαγραψει..
παντα θα σε διαλυει θα σε σχιζει θα σε κομματιαζει..
αφου μεσα σου ειναι βαθια κατετραγμενο.
δεν θα καταφερες ποτε ψυχη μου να ανεχτεις..
την αδικη διαγραφη της...
αφου ξερεις την αληθεια...
το ελαχιστο της ζητησες να εισαι ενας απλος αγνος φιλος της..
και αυτη ψυχη μου σε τιμωρησε με το πολυ..
ο πονος σε μενα Μαγισσα μου..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου