Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

Για να σε Εκδικηθω...



Μαγισσα μου για να σε εκδικηθω αποψε σου γραφω ανορθογρφα..
αποψε σκοτωνω την ορθογραφια..
και αν ποτε περασης απο εδω και με διαβασης να πονεσης γιατι ξερω αγαπας
πολυ τα γραμματα...
για να σε εκδικηθω πισω απο την ομορφη φωτογραφια σου εγραψα τη λεξη αχαριστη..
ξερω ειμαι δειλος δε μπορω να τη σχισω..
ουτε δεν μπορω να κανω κομματια τα τοσα τετραδια που γεμισα για σενα..
ηθελα να εβαζα μια φωτογραφια μου εδω στο μπλογκ αν ποτε περασης να με δεις..
πως με καταντησες ασπρισαν ολα τα μαλλια μου απο την αδικη διαγραφη σου..
και απο την στεναχωρια μου..
για να σε εκδικηθω τιμωρω τον εαυτο μου να μη ξαναγραψω τιποτα πια
αφου τωρα δεν εχει σημασια ..
και ουτε εχω αλλη μαγισσα να γραφω...
που να πορευτω τωρα μετα απο εσενα δεν θα υπαρχει ποτε τιποτα στη ζωη μου..
θα πενθω παντα στη ζωη μου γα σενα που γραφη και ο Ελυτης..
με διεγραψες και η πικρα και η μοναξια μου εκανα θρονο μεσα στο δωματιο μου..
παρασυρθηκες απο αλλους που με αλεπουδοευγενειες και κολακιες με διεγραψες..
δεγραψες ενα αγνο φιλο  γιατι εισαι γυναικα χωρις οικτο..
τωρα διχως τη δικη σου φιλια δυσκολα περναει ο καιρος και ο κοσμος μου ειναι μικρος..
για να σε εκδικηθω λεω να διαγραφτω απο εδω..
να φυγω απο εδω απο αυτο που αγαπησα να φυγω απο σενα..
ισως στη ζωη να βρω αυτο που αξιζω...
για να σε εκδικηθω εγραψα κατω απο το ονομα σου Μαγισσα το Αχαριστη..
γιατι ποναω Μαγισσα μου..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου