Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

Αντιο...


Αντιο Μαγισσα μου..
σου λεγω αντιο γιατι εχω λησμονηθει..
τωρα που σου γραφω την αγαπη μου στο χερι την κρατω σαν λαμπαδα..
που αυτοκαιη φλογισμενη απο τους λυγμους μου..
αντιο Μαγισσα μου ποιος ξερει ισως καποιος αλλος ερθει και καλυτερα λογια αγαπης σου πει..
Αντιο φευγω πρωτος πρωτου να μου το πεις..
σε ειχα πλασει μια πριγκηπισσα μα εσυ εγινες καβαλαρης της σιωπης..
αντιο στα ονειρα μου που εχουν πια εξανεμισθει απο την πικρη σου απουσια
που εχω τοσο καιρο επωμισθει..
η ζωη μου ενα αστερι ειναι που αποψε θα αργοσβηση πριν την αυγη..
σκοτωσες μια αγαπη μοναδικη με την απουσια σου..
αποψε σου λεω αντιο και μεσα μου λιποψυχω...
κοσμημα φως μοναχικο ησουν για μενα..
αντιο Μαγισσα μου απο τη ζωη σου θα χαθω..
και τωρα εδω μεσα μονο κρυο θα εχεις οπως κρυα ειναι και η καρδια σου..
αντιο Μαγισσα μου ξεχασε με και σκισε την αναρτηση μου αυτη..
οσα σου εχω γραψει ηταν αληθινα..
Μαγισα μου ..
Αντιο..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου