Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Αν ηταν να Διαλεξω...

Μαγισσα μου..
Αν ηταν να διαλεξω αναμεσα σε σενα και στην αγαπη θα διαλεγα εσενα..
γιατι χωρις εσενα δε θα υπηρχε αγαπη..
Αν ηταν να διαλεξω  αναμεσα σε σενα και στον ερωτα θα διαλεγα εσενα..
γιατι χωρις εσενα δε θα υπηρχε ερωτας..
Αν ηταν να διαλεξω αναμεσα σε σενα και τη ζωη θα διαλεγα εσενα..
γιατι εσυ μου δινεις ζωη και μπορω να σου γραφω..
γιατι εισαι η ζωη γιατι ανασαινω  και ζω για σενα ..
Αν ηταν να διαλεξω αναμεσα σε σενα και στη σκεψη μου θα διαλεγα εσενα..
γιατι χωρις εσενα δεν εχω λογους να σκεφτομαι και να σου γραφω..
Αν ηταν να διαλεξω αναμεσα σε σενα και μενα θα διαλεγα εσενα..
γιατι καθε φορα που κοιτω στη φωτογραφια σου τα ομορφα ματια σου με βλεπω..
καθε φορα που κοιτω το χαμογελο σου με αισθανομαι...
και καθε φορα που σε σκεφτομαι μονος μου χαμογελω..
Θα διαλεγα εσενα γιατι ξερω οτι ακομη και να χαθω μεσα απο σενα θα συνεχισω να υπαρχω..
ισως γιατι σ' ποθω..!!
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου