Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Γαμω το Στανιο μου...

Μερες χαρας χορου για το κοσμο καρναβαλι παντου γιορτασι ανεμελο..
δε τους μπορω τους πολλους με κουραζουν ολα αυτα δε τα αντεχω..
βγηκα μονος μου στους δρομους της μοναξιας υπομονη να ζητησω πνοη να νιωσω
παρηγορια τον πονο μου μονος να κανω καλα..
ατονο το τραγουδι απο το κινητο μου να μου ναρκωνει το καημο μου καθως περπατω..
..σε λεω αγαπη μα εισαι απατη.. με συντροφευει ο μαργαριτης  στης σιωπης το λογισμο μου για σενα..
μερες χαρας χορου μεταμφιεσεων και εσυ εκει Μαγισσα μου..
να μεταμφιεζεσαι στο απωθημενο σου να πινεις να χορευεις να γελας να λες τη μοιρα των αλλων..
να περνας καλα σε βλεπω..
κλειστη ομορφια εισαι που δεν ανοιγεις σε μενα..
βασανισμενη  η ψυχη μου και η κραυγη μου ανυπομονη σου φωναζω..
Μαγισσα μου που εισαι γαμω το στανιο μου..
ο πονος μου εδω...
η ελπιδα μου εδω...
το αιτημα  μου να περασης λιγο απο εδω εγινε της γυμνιας μου ρουχο..
γυρνω μονος μου τους δρομους μεσα στη βροχη μακρια απο της κεφατες παρελασεις
και τους μεταφιεσμενους ανθρωπους και τους χορους τους..
σε ενα ξοδι ψυχικης περιπλανησης δακρυζω και λυπαμαι..
και μεσα στους δρομους της βροχης που δε με ακουει κανενας σου φωναζω..
Μαγισσα μου που εισαι γαμω το στανιο μου..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου