Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

Καληνυχτα....

Μαγισσα μου αποψε σου στελνω μια καληνυχτα..
πριν πας να κοιμηθεις..
να ερθει να κατσει πανω στο μαξιλαρι σου..
για να με θυμηθεις..
σου τη στελνω  αποψε με το ιδιοκτητο φεγγαρι σου..
σου αγορασα αποψε αστερια χρυσωμενα για να εχεις ενα μικρο δωρο απο μενα..
σου στελνω αποψε μια καληνυχτα να σε βρει..
οταν την νυχτα θα φορας τα ονειρα σου..
και να σου πει το ονειρο σου πως υπαρχει καποιος..
που θελει να σου κανει τη μοναξια σου..
ευτυχια και χαρα..
Μαγισσα μου μια γλυκια καληνυχτα σου στελνω..
να ερθει αποψε εκει να χωθει μεσα στην αγκαλια σου..
και να κρυφτει κατω απο το ομορφο νυχτικο σου..
σε παρακαλω σφιξε την επανω σου γλυκα να ζεσταθεις θελω..
και μιλησε της μονη σου εκει 
και δωσε της χαρα με τα ολογλυκα φιλια σου...
σου στελνω αποψε την καληνυχτα μου απο εδω..
μια καληνυχτα πιστη αγνη γελαστη ερωτευμενη..
κοιμησου φιλη μου και το πρωι θα βρεις μια γλυκια καλημερα μου..
κοντα σου ξαπλωμενη....
Μαγισσα μου Καληνυχτα...
Ε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου