Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

θα τα Μαρτυρησω ολα στο Θεο...

Μαγισσα μου θα βρω παπα αμαρτωλο και θα τα μαρτυρησω ολα στα θεο....
ναι Μαγισσα μου  ηρθες μεσα στη ζωη μου και με αναστατωσες..
μπηκες και εγινες στροφη στη ευθεια της ζωης μου..
συνεχεια εισαι σκεψη μεσα  στο μυαλο μου.. 
χτυπος εγινες μεσα στη καρδια μου..
ηρθες και ξεθαψα ολα τα αισθηματα μου απο της σταχτες..
ηρθες και μου  εκανες καλο μου εφερες λιγη χαρα..
και λιγα σου γραφω λιγα σου λεγω..
μα εσυ εφυγες ψυχη μου ποσο καιρο εχεις να περασης απο εδω ποσους μηνες..
με τιμωρησες  με  τη μαρτυρικη σου απουσια  επειδη  τολμησα  και σηκωσα τα ματια μου πανω σου..
με γυρισες πισω στη μοναξια  στη θλιψη και στη πικρα..
Μαγισσα μου.. μου λειπεις πολυ αλλα δε πειραζει..
θελω να εισαι παντα καλα και να χαμογελας σε οτι και αν κανεις..
να περνας ομορφα στη ζωη σου θελω γελας..
μου φτανει μονο εσυ να εισαι καλα να αισθανεται ομορφα η ψυχη σου..
για μενα θα μεινεις μια ομορφη αναμνηση παντα μεσα μου...
θα μου λειψεις Μαγισσα μου...
και αν εχω λυγμο μεσα μου και δηλητηριο ειναι το ποτο μου που πινω για σενα..
αποψε θελω μεθυσω και να τα μαρτυρησω ολα στο θεο...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου