Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Αυστηρως Ακαταλληλο...

Σε Κατηγορω...
στο ειδωλιο πρεπει να καθισει και ισοβια καθειρξη να παει η Μαγισσα μου την κατηγορω..
γιατι ειναι φορεας απεριοριστης καυλας..
ειναι βαπορακι διεγερσης και λαθρεμπορος των στυσεων μου...
της ριχνω ευθυνες για της αμετρητες καθημερινες σηκωμαρες μου..
και για της πιο συγκλονιστικους αυνανισμους μου... 
και που ειναι παντα για μενα ενα εργο τεχνης..
Εχω αδιαστιτα στοιχεια  και..
καταδικαζω της ομορφες πανεμορφες φωτογραφιες που εχει και δημοσιευει..
οι οποιες φωτογραφιες της ειναι ενα επιεικως αριστουργημα...
και ευθυνονται σε μεγαλο βαθμο για το ατελειωτο πρηξεων των ορχεων μου..
και το βρασμο του σπερματος στο εσωτερικο τους....
και καθε βραδυ που της κοιτω μου τον κανει ηφαιστειο...
μου τον κανει πυραυλο ..
και με παρακινει να κανω την αμαρτια..
αμαρτανω σε ψυχη σε κορμι και σε σκεψη και η αιτια ειναι αυτη...
την κατηγορω που καθε νυχτα γινεται η πρωταγωνιστρια των πιο αποκρυφων..
ερωτικων μου φαντασιωσεων..
και ολες οι νυχτες μου ειναι υγρες απο την υπερβαση μου...
και της ονειρωξεις μου..
επισης την καταδικαζω για τα ερωτικα της κειμενα που ανεβαζει..
που ο σεξιστικος χαρακτηρας τους και η τολμηρη τους γλωσσα..
μου τον κανουν πετρα...
επισης την κατηγορω για τα σοβαρα υπεροχα της θεματα που ανεβαζει..
που μου κρατανε αμειωτο το ενδιαφερον μου...
οπως ειναι η ποιηση της που με τρελενει σαν ηδονιστης που ειμαι...
σε κατηγορω γιατι μου δημιουργεις μαγνητικα πεδια..
και τοτε μονος μου της νυχτες γινομαι σεξι και απελευθερωμενος...
σε κατηγορω για της ομορφες φωτογραφιες που ανεβαζεις και σε κοιτω στα κρυφα..
που για μενα ειναι εισητηριο προς την κολαση μου..
και τελος την κατηγορω πως αν δεν την δω μια μερα κατι παθαινω...
αφου εχω παθει εξαρτηση...
και κανω μονος μου ερωτα και επανασταση στον εαυτο μου.. 
συνεχισε ετσι να χαμογελας φιλη μου ..
πιστευω να μην ανακηρυξουν εκτος νομου σημερα με την αναρτηση μου αυτη..
και μετα θα παρω την καυλα μου επ'ωμου..
ψιτ?
εισαι ωραια παντως Μαγισσα μου..
εισαι αλανι..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου