Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Φλογα η Ζωη μου...

Νυχτα και αποψε μοναχος κοντα στο τζακι..
μια ζεστασια ψυχης γυρευω ανακατευοντας τη φωτια..
Αποψε φωτια υπεροχη με οραματα και ελπιδες και με ενα φως
στο τουνελ της μοναξιας μου..
αποψε θερμη η νυχτα κοντα στο τζακι κα η διαθεση μου καλη..
ηρεμη ησυχη  γαληνης δωρο..
κοντα στο τζακι οπως καθομαι η φλογα της εστιας
την ελπιδα μου ζεστανε και την απαισιοδοξια μου την κατακαψε.
φλογα φωτιζει μεσα στη ψυχη μου
φλογα και μεσα στη καρδια μου
κυνηγος ονειρων  η σκεψη μου και ο εαυτος μου με παθος σηκωνει στον ερωτα πανια..
αποψε η φλογα απο το τζακι ζεστανε τη σκεψη μου και μου φωτισε το μυαλο..
τα δακρυα μου τα σταματησε και μου εκαψε τη πικρα της ζωης μου..
ξεσηκωσε και αναψε φλογα στα ονειρα μου..
και μου εστειλε μεσα στη ψυχη μου φλογα ελπιδας..
καθε βραδυ μοναχος μου κοντα στο τζακι αλλα αποψε οι φλογες του
επαναστατησαν της αισθησεις μου..
και μου ζεσταναν τη καρδια...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου