Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

Μαγισσα μου...

Μαγισσα μου...
οταν σε ειδα για πρωτη φορα

σε ειδα να καθεσαι κυκλωμενη απο την ευπρεπεια της μοναξιας..
χρυση αργυρη κοκκινη και μαυρη..
πανεμοφη να εισαι..
ανταμωσαμε..
με φιλησες και ανταπεδωσα σε κεινο το φεξιμο των μαυρων σου ματιων..
και οταν σου μιλησα ηταν πανω απλωμενα τα μαλλια σου..
στη σκεψη μου ζωντανεψαν εικονες πολλες..
ενα παραμιλητο σκιαγραφουσε το αιωνιο της αγαπης μου για σενα..
μετα εφυγα.
ενας κρυος αερας ανεμιζε μεσα τη ψυχη μου..
τωρα μεσα στα γραπτα μου σου σιγοτραγουδω με ενα ριγος μεσα στη ψυχη μου..
μακρια σου ειμαι και αναλογιζομαι εκθαμβος την ομορφια σου..
τωρα μονο οι ομορφες στιγμες ειναι κοντα μου..
ενα ουρανιο φως εδω στη μοναξια μου να ειναι απλωμενο..
καθομαι και σου γραφω Μαγισσα μου χωρις δισταγμο...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου