Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

ο Απολυτος Ερωτας..

Ερωτας..
ναι αυτος ο απολυτος ερωτας..
τον εχω νιωσει και εχω αναρωτηθει αλλοτε εντονα αλλοτε φευγαλεα..
ειναι ενα συναισθημα συναρπαστικο τοσο δυνατο που ωρες ωρες παραπατω...
ναι αυτος ειναι ο ερωτας..
που ηρθε χωρις να με ρωτησει και αλλαξε τα παντα μεσα μου..
αλλαξε πολυ τον τροπο της ζωης μου ..
ετσι και το πιο απλα πραγμα στην ζωη ντυθηκαν ομορφα με παθος και μαγεια..
στην ψυχη μου ομορφια γαληνη αισιοδοξια και χρωμα αφηνουν μεσα μου να ξετυλιχθουν..
με μια αγαπη και παθος για τον νεο εαυτο μου..
ανανεωμενος στη ψυχη στη καρδια στην εμφανιση ζω τη μαγεια του..
γραφω σφυριζω σιγοτραγουδω χαμογελαω μονος μου αφου ο ερωτας ανατρεπει ολα οσα ενοιωθα πριν..
ετσι μαγικα αλλαξε τον τροπο της ζωης μου..
βλεπω τον εαυτο μου στο καθρεπτη το πρωι που ξυριζομαι και αισθανομαι ομορφα..
φαινεται απο την καθε χαρουμενη κινηση κα πραγματικα νιωθω χαρουμενος..
ο ερωτας μου φιαχνει την ημερα ξαφνιαζομαι ευχαριστα..
αυτος πιστευω ειναι ο ερωτας..
ξεκιναει απο μενα για να περασει στους αλλους.
και ετσι απλα παντα ερχεται πιο δυνατος για να περασει και σε αλλους..
σε φιλους σε δικους μου για μενα για το καθρεπτη μου...
ο απολυτος ερωτας πολλα εχω γραψει στα τετραδια μου ..
αν και δεν εχει ερθει ακομη στη ζωη μου τον εχω νοιωσει μεσα μου πλατωνικα...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου