Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Μαγισσα μου και Ομορφια μου Εσυ...


Μαγισσα μου..
Αδικα καθε μερα  προσπαθω με καθε μεσο να δαμασω τη φλογα ..

που εχω μεσα μου και με κατατρωει συνεχεια..
ολες οι προσπαθεις μου για να σβησω τη φλογα μου..
ειναι στο κενο δεν κατορθωνω τιποτα..
αλλα μου τη κανουν ακομη εντονωτερη και σφοδροτερη..
τωρα ομως που σου εξομολογουμε το φοβερο αυτο μαρτυριο μου..
και με βασανιζει αδιακοπα..
πρεπει ομως να ριξω σε σενα ολη την ευθυνη..
γιατι το φταιξιμο ειναι δικο σου..
πραγματικα δεν θα υπεφερα τοσο..
η θα υπεφερα λιγοτερο..
αν ηταν λιγη η ελκυστικη ομορφια σου..
αλλα πως  να μην κοιταξει κανεις τα τοσα ομορφα θελγητρα σου..
με τα οποια σε προικιασε ο θεος χωρις να γοητευτει..
σε κοιτω και σε ποθω παντα κρυφα..
γιατι αυτη η σαγηνευτικη ομορφια σου..
μου δινει ανεκλητα το δικαιωμα αυτο..
δεξου τη διαμαρτυρια μου αυτη που ειναι αληθεια..
και μου βγαινει απο τη καρδια μου..
και ειναι ειλικρινης οσο και η ομορφια σου...
Μαγισσα μου και Ομορφια μου Εσυ...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου