Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

Σου Ταζω Προσευχη...

Θεε μου μεγαλοδυναμε..
κανε τη Μαγισσα μου να ερθει ενα βραδυ..
ξεφρενη σαν ανεμος να με αναζητησει..
και θα σου ταξω προσευχη με ταμα μαζι..
να μου ερθει θελω και ας ειναι παρανομη σε μυαλο και σε σκεψη..
και να επαναστατηση..
Θεε μου καθε νυχτα τρεμοκλαιω μονος μου μεχρι να ερθει το πρωι..
τα ματια μου σταζουν πανω σης γραμμενες μου λεξεις..
Θεε μου..
κοιταμε λιγο οσο και αν με πληγωσε διαπλατα ανοιγω τα χερια μου 
και την περιμενω...
Θεε μου..
τη λατρεψα μα η ζωη μου ρημωσε χωρις την παρουσια της..
μερες τωρα μακρια της θλιβομαι και αργοπεθαινω..
Θεε μου καντην συννεφο καντην ανεμο και ηλιο μαζι..
φερτην λιγο απο εδω και ας με μισει...
Θεε μου μεγαλοδυναμε την προσκυνησα  και σαν θεο την πιστεψα..
σαν να ησουνα Εσυ..
ΕΣΥ που λατρευω...
σε ικετευω Θεε μου μη μου αρνηθεις μονο τη Μαγισσα μου ποθησα..
στο ελεος της βρισκομαι και στη ζητιανευω...
Θεε μου φερτην και αστρο θα γινω να την προστατευσω..
και στα βαθη της ψυχης μου θα την εχω...
σκουπιζω τα δακρυα μου  και μεσα στο απεραντο πεπλο της νυχτας..
πεσμενος στα γονατα  σαβανωμενη η ψυχη μου Θεε μου σου φωναζω..
φερε μου για λιγο τη Μαγισσα μου..
θα σου λεω παντα ευχαριστω..
και σου ταζω προσευχη...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου