Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Νταλκας Βαρυς με Βαρεσε....

Νταλκας βαρυς με βαρεσε..
μια Αχαριστη Μαγισσα με μαγεψε...
σαν γνησιος λαικος υμνω τον πονο της ζωης μου που εχω μεσα μου...
και τον οποιο φροντιζω να τον πνιγω με αλκοολ και τσιγαρα..
καθισμενος παντα σε μια σκοτεινη γωνια στην αγαπημενη μου μερια..
εδω στο αγαπημενο μου ουζερι ,, γιωργος,, καθε νυχτα αργα...
ακουω ομορφα παληας εποχης τραγουδια...
και επικεντρωνομαι στον πονο της καψουρας..
καταξιωνομαι να ακουω παντα τραγουδια παληα και ρεμπετικα και μεσα μου ξεφευγω...
μετα  ομως απο το τεταρτο μου ουζακι ο εαυτος μου ξεφευγει παλι σε σκεψεις για σενα Μαγισσα μου..
παραγγελνω ενα ακομη ποτηρι με ουζακι το θελω διπλα μου να ειναι για σενα και ας μην εισαι εδω..
ειναι ο υμνος μεσα στη ψυχη μου στον πονο μου και της απορριψης σου..
βγαζω απο το πορτοφολι μου το μικρο χαρτακι με το ονομα σου  και το βαζω διπλα στο ποτηρι σου..
αποψε θελω να πιω για σενα Μαγισσα μου...
ζημια λεμε...
ελα γεια μας...
 ψυθυριζω μονος μου κτυπωντας το ποτηρακι σου..
ειναι αργα και το μαγαζι μου βαζει το δικο μου τραγουδι..
εγω γιορταζω παντα οταν ποναω..
και τοτε μεσα μου αρχιζουν να ανεβαινουν οι παλμοι της καρδιας μου...
νοιθω αυτο το γνωστο σμηνος απο πεταλουδες να εκτελει ολοκληρο χορευτικο..
μεσα στο στομαχι μου...
αυτη η ελξη η λατρεια μου και η καψουρα μου για σενα Μαγισσα μου..
με κανει να σηκωθω και να χορεψω....
ποιος με βαπτισε σε θολω νερο..
και το εμενα δε με αγαπησε κανεις...
με τα ματια μου γεματα θλιψη χορευω και σε μια στιγμη σταματω και φωναζω..
για την Αχαριστη Μαγισσα με μαγεψε βρε..
τοτε το μαγαζι σπαει δυο ποτηρια κατω....
για τη Μαγισσα σου φωναξε....
τελειωσε ο χορος μου γυρισα στο τραπεζι μου..
θεε μου ειμαι καλα τη εχω παθει μου λες μονολογω μονος μου...
τι μου΄κανε και πινω η...
η ψυχωση και η εμμονη να σου γραφω και να πιω κεινο το βραδυ ηταν μεγαλη...
πικραμενος και μισομεθυσμενος που τα ηπια για σενα Μαγισσα μου γυρισα  αργα στο σπιτι μου...
περασα καλα με τη  σκεψη μου παντα σε σενα..
Μαγισσα μου...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου