Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Ονειρο μου Εσυ...

Μαγισσα μου σιωπλος βαθυς ο λογισμος μου για σενα..
τα γραπτα μου σε πεζοποιηματα μου βγαινουν..
απολυτο ειναι μεσα μου το συναισθημα μου για σενα..
και ενα ηφαιστειο ειναι η καρδια μου φωτοκτρατημενη..
ανεγκαταλειπη η φτερουγισμενη μου σκεψη γιατι μονο εσυ εισαι..
η ελπιδα το ιδανικο μου το ιερο και το μεγαλο..
καθως σε ονειρευομαι παντα..
μεσα μου νιωθω ωκεανος να ειναι τα ριγη μου και ενας λυγμος η σκεψη μου..
Ονειρο μου Εσυ..
κεραυνος με αγωνια ο ερωτας μου μεσα στο νου μου..
σιωπηλος προσευχομαι και μυστικες οι προσδοκιες μου αστερομαχουν..
να γλυκοριζωσουν στην ψυχη σου...
σκεφτομαι τα ομορφα τριανταφυλλοχειλα σου..
σαν αμαρτια μεσα μου.
και σκεψη μου ειναι σαν να γλυκομαχουν με τα δικα μου χειλη...
με οργη ειναι οι συλλογισμοι μου για σενα...
ενα διαμαντι εισαι μεσα στο ονειρο μου...
και αν ειναι ενας λυγμος η σκεψη μου η μορφη σου διαφανη ειναι μεσα στη ψυχη μου..
μυστηριο κρυφος ο ποθος μου  παντα να ειναι..
και το παθος μου σπαθι σιωπηλο καρφωμενο στη καρδια μου..
Ονειρο μου εσυ...
υπαρχει αιτια που παντα σε ονειρευομαι υπαρχης μονο εσυ ...
ισως να μην υπαρχει αντρας ανταξιος στη καρδια σου μια θεση να βρει..
για μενα εισαι οτι το πιο τελειο που ο θεος και η φυση εχει πλαση..
ειναι αληθεια οτι εισαι σπουδαια γυναικα υπεροχη και μορφωμενη..
και ομως ειμαι τοσο μικρος...
Μαγισσα μου μπροστα στο μεγαλειο σου συγχωρεσε με...
που τολμω να σε ονειρευομαι και να σου γραφω..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου