Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

η Αγαπημενη μου Αυλη...

υπαρχει εδω στο σπιτι μου η  μικρη μαγεμενη μου αυλη..
ειναι ο τοπος μου η αγαπημενη μου μερια που καθομαι παντα εκει..
αναμεσα στα λουλουδια της μανας μου και στο εκκλησακι της αυλης μας..
το μικρο μου τραπεζακι στην ακρη να καθομαι με της ωρες αλλωτε να πινω καφε..
και αλλωτε να γραφω..
υπαρχει η αγαπημενη μου μερια στην αυλη μια αγαπη μεγαλη που κραταει παντα..
και χωρις θυσιες προδοσιες και συγνωμες..
πολλα μεσανυχτα καταφευγω εκει στην αυλη  με ματια δακρυσμενα...
και ωσπου να σκουπησω το πρωτο δακρυ η να φυσηξω τη μυτη μου στο δευτερο χαρτομαντηλο..
νιωθω μεσα μου σαν χαιδεμενος απο την μαγεμενη μου αυλη..
η αυλη μου βλεπει τα ελλατωματα μου...
βλεπει τη θλιψη μου τη μοναξια μου και της αμαρτιες μου ας πουμε..
η αμαρτια μου ειναι πως λαχταρουσα να ειμαι σε βεραντα οροφου με τα ποδια μου απλωμενα..
πανω στα καγκελα και να χαζευω...
μα η αυλη μου ειναι υπεροχη και δεν την αλλαζω με τιποτα αυτο και αν ηταν για μενα προδοσια..
καθε πρωι η απρογραμματιστη μερα μου απο εκει απο την αυλη μου ξεκιναει...
η αυλη μου μονο αυτη με εχει δει με το βρακι της νυχτες και με τη ξεχειλωμενη φορμα μου..
με τα παπουτσια μου τα τρυπια  και γυμνο τωρα το καλοκαιρι απο τη μεση και πανω....
και κατι αργα νυχτες να ειμαι χαζομεθυσμενος απο τα ουζακια μου που επινα..
ακουγοντας τα αγαπημενα μου ρεμπετικα...
η αυλη μου μονο αυτη ξερει πια ειναι το αληθινο ονομα της Μαγισσας μου..
το βλεπει μονο αυτη που ειναι γραμμενο στο τοιχο κατω απο το παραθυρο και πανω στο τραπεζακι μου...
μονο η αυλη μου με βλεπει να πινω τα τσιγαρα μου να να ξεφευγω και να ουρλιαζω...
Αχαριστη Μαγισσα με λαβωσες...
ξερει ολα μου τα μυστικα και ειμαι παντα ησυχος μεσα μου που μου κρατα τα μυστικα μου..
ειναι η υπεροχη μαγεμενη μου αυλη που με ξεκουραζει οταν βρισκομαι αναμεσα στο αγαπημενο μου..
νυχτολουλουδο το γιασεμι κατω απο το αγιοκλημα αναμεσα και ο βασιλικος παντου σε αναμικτα αρωματα..
η αυλη με το πρεβαζι το μικρο να αφηνει η μανα μου το θυμιατο με το λιβανι της παναγιας..
η αυλη μονο με βλεπει να αυτοβασανιζομαι το τι θα γραψω παλι στο τετραδιο μου...
και τελος στην αυλη μου Μαγισσα μου...
ολα σε θυμιζουν...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου