Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

Νυχτα Σιωπης...

Νυχτα και η επιστροφη των δακρυων της νυχτας γυρισε.. 
ανεμενε  παλι ο θριαμβος με ονειρα επι πληρωμη..
η θλιψη μου καρφωμενη ειναι μεσα στης ρωγμες της ζωης μου..
δραπετης ο φοβος να ειναι μεσα στ ψυχη μου και πανω στα χειλη μου..
αποψε της Παναγιας νυχτας τη σιωπη..
Μαγισσα μου η απουσια σου λιβανι μεσα μου που καιγεται..
μικρο λυχναρι η ζωη μου ακομη σε περιμενω..
τον φοβο σιωπης της νυχτας αποψε δεν τον προσπερασα..
μονος ειμαι στης μοναξιας το αγιαζι στο ερημο σπιτι μου..
λευκη η σελιδα στο τεραδιο μου περιμενει να τη γεμισω..
και στων καιρων των ωραιων τα καταστιχα σου γραφω..
φευγει η νυχτα τη βλεπω σκυθρωπη..
και εδω μονος μου να σου γραφω σε στιχους βυζαντινους
τα ωραιοτερα  Μαγισσα μου για σενα..
το ξερω ψυχη μου δεν εχει εδω στεγη για μενα ο ερωτας..
το σπιτι μου λες και ειναι κλειστο..
σφαλισμενη ειναι η ψυχη μου και ξεπαγιαζει..
κοιμαμε μονος μου και τη ζωη μου εκτελωνιζω με διακονονισμο..
με σκεψεις και ονειρα που δεν θα γινουν ποτε..
γραμμα ανεπιδοτο η λησμονια μου να μου στειχειωνει  στο συρταρι...
ολα τα γραπτα μου ξερω χωρις παραληπτη ειναι..
σπαραγματα μεγαλα μεσα μου εξομολογησης η ζωη μου σαν θριαμβοι κρυφοι..
διπλα απο το μεσολογγι στο διπλανο χωριο στο αιτωλικο οι τσιγγανοι γιορταζουν τους ακουω μεχρι εδω...
στη γειτονια μου πιο περα οι αλλοι τσιγγανοι να ψελνουν..
το τριλαμπες της παρθενιας γιορτη Παναγιας σημερα ολο χαρα να ειναι..
γρεμιζοντας τα τειχη..
μονος ειμαι οπως παντα εχω ομως του ηλιου τη καλημερα καθε πρωι..
και για καληνυχτα τα δακρυα των αστεριων..
ασβεστωμενη η αυλη μου  να μοσχοβολα ακομη απο το γερανι..
φευγουν οι μερες μου αλλοφρονες της βλεπω χωρις ταξιδια και εγω εδω μονος μου να ειμαι..
στοιβαζοντας μεσα στη ψυχη μου σκεψεις και εγνοιες πολλες..
η σκεψη μου και η ενοια μου σε σενα παντα ειναι..
Μαγισσα μου..
και αν τα χειλη μου ειναι φλογισμενα απο το ποθο..
τα φωτα του ερωτα σβηστα ειναι για μενα...
Ε!

1 σχόλιο:

  1. τα φωτα του ερωτα, δεν πρεπει να ειναι σβηστα για κανεναν..
    ειναι πολυ αδικο να εισαι μακρια απο κατι ομορφο..
    σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή