Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

Καλοκαιρι Απολαυση Ζωης...

 με το καυσωνα στο κοκκινο με τις τοπικες βροχες μας..
με της διαδηλωσεις στο κεντρο εναντιον στης απολυσεις των εργαζομενων..
με την ανεργια στο κοκκινο..
την φτωχεια μας να ειναι στην αβυσσο..
με το air-kontision στο φουλ..
και οι βουτιες στη παραλια και στης πισινες..
το ελληνικο καλοκαιρι ειναι το καλυτερο του κοσμου..
και μας αξιζει..
αρκει ενα σαββατοκυριακο σε καποιο απο τα νησια μας....
για να αποκτησει ξανα αξια η ζωη μας..
ειδικα το Ηλιοβασιλεμα μας..
Καλοκαρι Αυγουστος..
επιτελους ηρθε ο Πολυποθητος μηνας μου ..
και θα τη κανω για μερη παραλιακα και εξωτικα..
με της παραλιες μου της ξαπλωστρες μου και της παγωμενες μπυρες μου..
και με τη κουκλαρες να κανουν μπροστα στα ματια μου την πιο ωραια  Iive πασαρελα..
καθισμενος μεσα στο πλοιο που ωρα με την ωρα με φερνει ολο πιο κοντα..
στο νησι των διακοπων μου κανω σκεψεις...
ταξιδιαρικες και ερωτικες...
γιατι το καλοκαιρι ειναι η εποχη του ερωτα και της τρελας..
και των δυνατων συναισθηματων....
καλοκαιρι ειναι για μενα το απολυτο παθος και οι ομορφες καλοκαιρινες στιγμες...
οι ομορφες πολλες ωρες στην παραλια με το απεραντο γαλαζιο της θαλασσας και του ουρανου...
οι ονειρεμενες μου διακοπες θελουν την καταλληλη διαθεση..
θελουν δυνατη διαθεση και χαλαρο ντυσιμο...
οι διακοπες ειναι για μενα ξεκουραση οριζοντας  ερωτισμος ανανεωση απολαυση ζωης..
διασκεδαση γευσεις βιβλιο  ηλιοβασιλεμα..
την αισθηση μεσα σου  πως ζεις τη καθε στιγμη...
relax διπλα στο κυμα η καυτη αμμος που σου καιει τα ποδια το γελιο...
πηρα λιγα πραγματα μαζι μου οπως μαγιο γυαλια σκουρα βιβλιο και της σαγιοναρες μου..
και τα μπλουζακια μου το απολυτο λευκο...
σαν αντρας και αισιοδοξος που ειμαι πηρα και 1 κουτι προφυλακτικα..
γιατι ποτε δε ξερεις τη μπορει να συμβει..
πιστυεω πως το πρωτο μου καλοκαιρι φετος να ειναι το καλυτερο μου..
αν και μονος μου  παω πιστευω μεσα μου οι αναμνησεις των διακοπων θα μου μεινουν..
Αντεεεεε... 
ωρα καλη στη πρυμνη μου και Αερας στα πανια μου..
Καλο Μηνα..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου