Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

το Μυστικο της..ηταν Παρθενα...

Καλοκαιρι βραδυ παρασκευης και στο κεντρο της αθηνας..
η κηφισιας να ειναι ασφυκτικα γεματη απο τα κοκκινα φωτα τω φρενων..
μποτιλιαρισμενος ειμαι και αργοπορημενος στο ραντεβου μου..
με τη φιλη που γνωρισα μεσα απο το φεεις..
το ραντεβου ηταν στο μαρουσι σπιτι της..
εστειλα μηνυμα στο κινητο της θα αργησω λιγο ..
μεχρι να φθασω κοντα της ειχα αγωνια και τη σκεφτομουν..
αγχος δεν ειχα εχω τεχνη μεσα μου ειπα θα τα καταφερω....
εχω να ξεπαρθενιασω γυναικα εδω και 4 χρονια ειπα μεσα μου..
μονο να μπω μεσα στη ψυχη της θελω και χαμογελασα...
τη δωρα ετσι την λενε τη φιλη μου τη γνωρισα μεσα απο το φεεις..
μου εκανε λαικ στα γραπτα μου και απο καιρο αρχισαμε τη συνομιλια καθε βραδυ...
ταιριαξαμε αμεσως της αρεσαν και τα γραπτα μου ειχαμε λιγα κοινα σημεια μαζι..
εκει μου ειπε το μυστικο της ειναι παρθενα...
εφτασα σπιτι της οταν ομως μου ανοιξε την πορτα επαθα τη πλακα μου..
με υποδεχτηκε ντυμενη λιγο προκλητικα με ψηλοτακουνες γοβες..
και τα μαλλια της δεμενα πισω...
 με ενα μαυρο κοντο με τιραντακι φορεμα..
και με ενα απαλο μακιγιαζ μεσα απο τα γυαλια της..
τοτε η διαγνωση μου μεσα μου σαν διοροτικος σοφιστης ηταν σαφης..
δεν υπαρχει τετοια περιπτωση...
σημερα θα γινει το αλμα επι κοντω θα τη ξεπαρθανιασω αποψε..
παρολου αυτα οπως την ειδα ακολουθησα την πεπατημενη του καλου στοργικου εραστη..
μου ειχε μαγειρεψει στον ατμο χορτα με μπιφτεκια και τη βοηθησα της ανοιξα ενα μπουκαλι κρασι που της πηγα..
αναψα και τα κερακια που μου ειπε και καθισαμε στο σαλονι...
να γραψω εδω οτι ειναι η τριτη φορα που με καλει στο σπιτι της..
καθισα διπλα της και υπομονετικα να ακουω της υπαρξιακες της ανησυχιες που εχει για τη ζωη της..
το διπλωμα οδηγησης που ηθελε να παρει..
για της βραδυες που μενει  μονη της και διαβαζει...
για το βιβλιοπωλειο που δουλεβει.. 
της φιλες που δεν εχει και για τη σχεση που δεν εκανε ποτε...
για τους πολυ αυστηρους γονεις της...
για το σωμα της που ντρεποταν..
ντρεποταν που θα τη δω γυμνη ειχε αγχος..
μου ειπε πως δεν ξερει να φιλα...
αλλα ειχε ομως και τη περιεργεια μεσα της να μαθει ποια εναι η μαγισσα μου...
το ονομα που επιτελους το αλλαξε σε δωρα απο θεοδωρα....
η δωρα δεν επινε δε καπνιζε μονο χυμους πινει και σπανια λιγο κρασι...
αλλα μαζι μου εκανε την επανασταση της ηθελε να πιει..
μου ειπε πολλα ..
της γεμισα παλι το ποτηρι της και την ακουγα..
ηθελε να μαθει τα παντα για μενα της ειπα αυτα που επρεπε μονο να μαθει..
αλλα η φιλη μου μονο ληξιαρχικη πραξη δε μου ζητησε να δει...
της γεμισα παλι το ποτηρι της πιες να χαλαρωσης της ελεγα θα σου κανει καλο...
καταφερα και μπηκα μεσα στο ψυχικο της κοσμο..
στο διαταυτα..
οταν η διαδικασια ψησιματος και χαλαρωσης εστεφη με απολυτη επιτυχια κηρυξα την εναρξη των αγωνων..
την εφερα γλυκα στην αγκαλια μου  της εβγαλα τα γυαλια και χαιδευοντας την αρχισα τη καταμετρηση του κορμιου της...
αγγιζοντας τη λευκη επιδερμιδα της ενιωσα μεσα μου σαν πειναμενος λευκος καρχαριας στα ανοικτα του ειρηνικου...
τη φιλουσα συνεχως με καυτα φιλα να την ανεβασω να τη φιαξω...
ξεκινησα με το γαλικο παθιασμενο φιλι μεχρι και το φιλι τα παραγνωρισμενο της αναρροφησης της εδωσα..
τη φιλουσα και τη χαιδευα  παντου και ταυτοχρονα τη ξεντυνα...
δε λεω αν και ενοιωθα ταυρος μεσα μου μετα απο τοσα φιλια και χαδια περιμενα τη στιγμη δε βιαζομουν και αυτο ηταν καλο..
η φιλη μου δεν επαιρνε καμια πρωτοβουλια αφεθηκε πανω μου..
καθως ομως το χερι μου κατηφοριζε χαμηλα προς τη γη του πυρος της..
η φωνη της ηρθε να παγωσει προσωρινα ευτυχως τα κυτταρα του εγκεφαλου μου..
σου ειπα στη συνομιλια μας οτι ειμαι παρθενα...
το ξερω της ψιθυρισα για αυτο ειμαι εδω σημερα ψυχη μου για σενα....
αποψε θα γινεις γυναικα και θα νιωσεις τη χαρα και την ηδονη που δεν εχεις γνωρισει..
χαλαρωσε και μη φοβασαι θα σε φροντισω πολυ γλυκα θερμα και τρυφερα...
αποψε θα νιωσεις μονο τον ερωτα και οχι το sex της ψιθυρισα..
και συνεχισα τα φιληματα και τα χαδια σαν να μην συμβαινει τιποτα..
και ομως συνεβησαν τοτε πολλα..
εδωσα για πολυ ωρα μεγαλη βαση στα προκαταρκτικα για να ετοιμασω το εδαφος της υποδοχης μου..
οταν μετα απο πολυ ωρα φιλιων χαδια και γλυψιμο ειδα πλεον οτι η χειρωνακτικη μου αυτοψια του χωρου της χαμηλα..
διεγνωσε πλημμυρα τοτε αποφασισα πως ηρθε η μεγαλη ωρα να αναλαβει δουλεια το σωστικο μου εργαλειο... 
ο ,,χρησταρας,, μου που οταν τον ειδε τρομαξε...
πρωτη φορα στη ζωη της ειδε τοσο μεγαλο εργαλειο  ζωντανο στα ματια της..
προσεχτικα μην την πονεσω απαλα γλυκα και σιγα σιγα  φιλωντας την μπηκα μεσα της..
οσο και αν ειναι ασυνηθιστο πονεσε ελαχιστα την καταλαβα αμεσως ειδα πως εκανε ..
και την ακουσα απο το αχ που εκανε..
τους αναστεναγμους και τους μορφασμους της...
πονεσε λιγο καταλαβα και αυτο δεν ειναι μυθος ειναι πραγματικοτητα...
τη ξεπαρθενιασα και η δωρα εγινε γυναικα..
την ειδα εβαλε τα κλαματα  εκει σταματησα προτιμησα να μην ολοκληρωσω και δε συνεχισα..
τη πηρα αγκαλια για να τη παρηγορησω..
η δωρα ειχε αναγκη απο τρυφεροτητα ψυχικη γαληνη  και πνευματικη αγνη αγαπη..
ετσι καταλαβα και δεν ηθελα να της αφησω τραυματα με την πρωτη φορα οπως ειχαν πολλες γυναικες..
της ελεγα βλακειες ηθελα να τη κανω να γελαση ..
πηγα να τη σηκωσω ψηλα σαν παιδι στην αγκαλια μου αλλα που..
εισαι και χοντρη παναθεμασε της ειπα..
εκει γελασε της αρεσε το χιουμορ μου..
βγηκε μετα απο λιγο απο το μπανιο της σκεπασμενη με μια πετσετα..
και τοτε καταλαβε και ειδε πως ημουν ταυρος ακομη αφου ειχα μεινει  με το ,,χρισταρα,, στο χερι..
ο ερωτας μου κρατησε γυρω στα 10 λεπτα αν και αργω να τελειωσω τελειωσα επιτηδες για αυτη..
αλλα να πω εδω πως ηταν παραδοξως το πιο απολαυστικο σεχ που ειχα κανει....
το πιο καλο στην υποθεση ηταν πως το ιδιο ισχυε και για τη φιλη μου..
αφου μετρο συγκρισης δεν υπηρχε ακομη...
εκατσα στην ακρη  στο κρεβατι της και αναψα τσιγαρο..
 πως νιωθεις πεσμου  σε παρακαλω δεν θελω να εχεις ενοχες της ειπα..
σκεπασμενη με το σεντονι της με αγκαλιασε με φιλησε  και μου ειπε..
ευγε καλε μου μου  στη τεχνη των φιλιων σου και στα πρακτικα εισαι σκετη εγκυκλοπαιδεια..
ολα σου μου αρεσαν εγω ειμαι χαζη που το φοβομουν τοσα χρονια...
επιτελους ενιωσα κοντα σου τον ερωτα και δε το πιστευω ακομη το πιστευεις αυτο..
χαμογελασα και συνεχισαμε το κρασι μας..
θελω να το κανω αναρτηση το ξεπαρθενισμα σου της ειπα στο μπλογκ μου οπως ακριβως το ζησαμε και μαζι ολα τα λογια σου της ειπα..
οπως επισης θελω να σου το παρω και το κατω εσωρουχο σου για να σε θυμαμαι ειναι το φετιχ μου..
μου ζητησε να κοιμηθω  εκει ολη τη νυχτα θελω να ικανοποιηθω μου ειπε και αλλο..
εμεινα και μεχρι την αυγη της εμαθα ολες της στασεις απο το καμα σουτρα...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου