Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Εδω σε Θελω Καρδια μου...




Ψωμι με λαδι και ριγανι πανω το αγαπημενο μου λιτο φαγητο..
καρπουζι με τυρι και ψωμι ζυμωτο το λατρευω...
να καθομαι να τρωω εξω στην ασβεστωμενη μου αυλη..
κατω απο το αγιοκλημα στον ισκιο..
ενα τετραδιο και ενα μολυβι η ζωη μου ολη..
να καταγραφω το συναισθημα..
μεσα στη νυχτα γεματος απο μοναξια
γεματη η καρδια μου απο ονειρα...
μα η ψυχη μου μονη της να ειναι με ρωγμες..
ποσες και ποσες φορες διαμελισα την καρδια μου..
ποσες φορες να ηξερες φυλακισα τη σιωπη μου...
επιμονα στης ολολευκες σελιδες στο τετραδιο μου..
τραυματισμενες οι λεξεις μου ολες...
που κατακαιει ακομη τη ψυχη μου...
αφου χωρις εσενα ειναι φτωχη τωρα η γραφη μου...
εφυγες για παντα και ουτε με διαβαζεις ποτε σου..
ερχομαι ομως στα φανερα σε κοιτω και σε διαβαζω..
η ποιηση σου  ετσι οπως γραφεις διαμελιζει την ψυχη σου..
και τα δακτυλα σου λεπτα ευελικτα οπως ειναι..
φωτιζουν το ονειρο ετσι υπεροχα και ομορφα που τα γραφεις...
Νυχτα και αγαπω το φεγγαρι..
γιατι αποψε ειναι ασημι πανω στα μαλλια σου...
το νυχτολουλουδο μου ανοιξε και παλι αποψε στην αυλη μου..
το βλεπω μου κανει παρεα..και η φωνη μου σαν κραυγη μεσα στην νυχτα να σου σιγοτραγουδω..
εδω σε θελω καρδια μου...
E!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου