Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Αμαρτια Δασκαλα...

Πριν απο λιγο καιρο κατεβηκα αθηνα να δω μια φιλη μου...
που κατεβηκε απο τη μακεδονια για κατι σπουδαιο..

οταν την ειδα επαθα την πλακα μου..
 πανεμορφη  ηταν και ειναι..
και ευγενεστατη..

ψηλη μελαχροινη με μακρυα μαλλια ρηχτα στους ωμους της..
τα χειλη της φιληδονα βαμμενα απαλα με το ροζ κραγιον της..

με ενα υπεροχο χαμογελο...
μια κουκλα και ακρως θυλυκη ..
 που ηταν πραγματικα ελκυστικη γυναικα...

 το φορεμα της υπεροχο μεταξενιο που σταυρωνε μπροστα στο αβυσαλεο ντεκλοτε της..
που αποκαλυπτε μεσα το δαντελενιο εσωρουχο της με το υπεροχο στηθος της..
το στηθος της ομορφο καθαρο πλουσιο και αυτο...με ενα βελουδινο δερμα..
και το κορμι της χυτο...
καθαρη ομορφη γυναικα ειπα μεσα μου...
σεξι ομορφη υπεροχη ψηλη αδυνατη..
που θελεις να την ανεβασεις πανω σε αρμα και να την κανεις βολτες στην αθηνα..
σαν στεφανωμενη ολυμπιονικη..
τοσο ομορφα χαρισματα εχει...
που μου ανεβασε την ψυχολογια μου και την αυτοπεπαιθηση μου..
καπου καπου ανεβαζε το φουστανι της γιατι νομιζε πως της επεφτε πανω απο το στηθος της και χαμογελουσα..
οπως καθοταν ειδα οτι φορουσε αλυσιδα μοντερνα στο ποδι της..
περιμενα να σηκωθει να την δω και απο πισω  να παρω γευση πως ειναι..
σε μια στιγμη σηκωθηκε ειδα πως εχει ομορφο πωπωδακι..
καπουλια σφιχτα πεταχτα..
και μεσα απο το μακρυ φορεμα της φεγγιζε αχνα το μοντερνο εσωρουχο της..
κολαση ειναι ειπα μεσα μου αυτη η γυναικα ..
θανατος σκετος...
τη χαζευα με της ωρες τοσο πολυ που πρεπει να μου εφυγε ο καταρακτης απο τα ματια μου...
γιατι γνωριζω η ομορφια ειναι πανω της και στα ματια αυτου που τη βλεπει..
και γραφω για αυτη την ομορφια που ειδα
η ατελειωτη γυναικα αυτη ειναι αμαρτια δασκαλα..
συναρπαστικη ωραια απαιτητικη..
και η φωνη της  να ειναι μελωδια ευγενικη με παθος οπως την ακουσα..
και τωρα η φαντασιωση μου ειναι να ειμαι ο σεξι μαθητης της..
να γυρισω πισω στα παλια και να μου κανει μαθηματα ιδιαιτερα..
να προσπαθω να ειμαι ντροπαλος με το ναζιαρικο βλεμμα μου..
οταν θα ειμαι μεσα στο σπιτι της...
να μου ζηταει να τεσταρει της γνωσεις μου με ερωτησεις της..
να ειμαι επιτηδες αδιαβαστος..
και σε καθε απαντηση που δεν θα ξερω να της παιρνω ενα φιλι..!!!
για 10 δευτερολεπτα.....
λατρευω την αισθηση με εξιταρει πως να το πω οταν θα με πιανει αδιαβαστος να ειμαι..
και η αμαρτια δασκαλα αναψε τη φωτια μου..
και εβαλε φωτια στο ποθο μου...
ξερω ειναι πολυ οδυνηρο ενας αντρας σαν εμενα 47 ετων να ονειρευεται τη ζωη του..
στο πλαι σε καποιας γυναικας η οποια δυστυχως ανηκει αλλου..
και τελος..
ποιος ειπε οτι ονειρευομαστε μονο τη νυχτα....
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου