Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

Ψιθυρισε μου...


Μαγισσα μου ..
ελα αποψε και ψιθυρισε μου λογια αγαπης απαλα..
μιλησε μου για την ομορφια της υπεροχης υπαρξης σου..
την ομορφια της ζωης και της πραγματικοτητας..
που σε κραταει μακρυα μου..
αποψε μην αφησεις τα ομορφα λογια σου να γινουν σκιες μεσα στη νυχτα..
μην αφησεις το νου σου να ταξιδεψει πανω απο το συννεφο του ονειρου..
δεν θελω μεσα στη ψυχη να κυλησει ο φοβος..
δε κανει..
ελα και ψιθυρισε μου αγνα απαλα..
να γινουν ολες σου ο λεξεις νυχτολουλουδο που ανοιγει τη νυχτα..
να γινουν θελω οι ομορφες λεξεις σου ασπρος κρινος..
που ανοιγει στο πρωτο θροισμα της πρωινης αυρας..
Ψιθυρισε μου..
λεξεις πολυ γλυκες πανω στα χειλη της ζωης μου..
και εγω σου υποσχομαι να τραγουδω της μελωδιες της..
υποσχομαι πως παντα θα σου γραψω..
ελα σε παρακαλω και..
ψιθυρισε μου...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου