Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Και ας με Πεις Χυδαιο...


 Μαγισσα μου...
Λαθος εκανες για την εικονα μου..
δεν μετανιωνω για τιποτα..
μονο μια χαρη θα σου ζητησω..
ασε με που και που να βλεπω το προφιλ σου και την ομορφη φωτογραφια σου..
εχω χυσει για λιγες γυναικες στη ζωη μου κανονικα με ερωτα..
αλλα για την ομορφη φωτογραφια σου..
και την υπεροχη υπαρξη σου ποτε..
και ας με πεις αποψε χυδαιο..
και ας με πεις χυδαιο που αποψε ξαποστασα πανω σου..
και ας με πεις χυδαιο που απο τωρα ξερω πως και αποψε..
θα σε ονειρευτω..
και ας με πεις χυδαιο που ξερω πως καποια στιγμη..
οτι και αν κανεις εγω θα σου ληστεψω οτι μου εκλεψες....
και ας με πεις χυδαιο που νομιζω πως σε φωναζω τα βραδυα και ερχεσαι...
ηθελα μια φιλη απλη διπλα μου..

ηθελα μια ψυχη κοντα μου για να της γραφω..
και εσυ ντυθηκες..
ξερεις ποσες φορες με εκανες να κλαψω να πονεσω..
κανεις δε με πονεσε ετσι ..
μισω τα μυστικα σου..
δεν πειστηκες ποτε  και οτι σου εγραφα ειναι αληθεια...
και οτι και αν σου εγραψα και  σε αυτα..
με κατηγορησες...
Ε!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου