Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

Ζηλευω..!!!

..-ομορφη σαββατο  μερα σημερα..
ερωτικη βραδυα σε ολο το μεγαλειο της..
κυματα ζηλειας πνιγουν τους ηλιους μου εδω  που ειμαι..
ναι τη ζηλευω...
ζηλευω και σενα φιλη μου..
ζηλευω ολα ανεξαιρετως τα αρσενικα βλεμματα που αφηνεις να σε διασπερνουν..
να προσκυνουν πανω στην αγκαλια σου..
να τους αφηνεις σημαδια απο κραγιον στα μαγουλα τους..
κραγιον κοκκινα φιληδονα κατακκοκινα..
γεματα με αλαζονικες υποσχεσεις..
τωρα βουβες οι κραυγες μου κρεμονται απο τα χειλη μου..
με ματωνουν..
πληγες ειναι που μονο εσυ θα διακρινεις οταν θα ανταμωσουμε ποτε..
ποσο θαθελα να γινω το κλειδι σου..να με κρεμας με τα αλλα σου κλειδια σου..
ετσι θα μπορω και θα ονειρευομαι οτι κλειδωνω την καρδια σου...
ναι σημερα ζηλευω.
καλυτερα να μεινω εδω να γραφω στο τετραδιο μου..
να προσμενω ποτε θα ακουσω το ανεμελο σφυριγμα σου...
αχ! φιλη μου δεν φταις εσυ που εχεις προικιο την ομορφια σου..
τιποτα δεν σου χρεωνω.. εγω φταιω..
με ξεγελασαν τα ασημοκεντητα πεπλα σου που εχει η ψυχη σου..
με ανακουφιζει που ερχεσαι και ακουμπας στην πονεμενη μου σελιδα..
και αν ζηλευω σημερα μερα σαββατο που ειναι..
θα μου περασει..
δεν θα μου περασει..??
Ε!

1 σχόλιο:

  1. Οι Γυναίκες που κλειδώνονται στο Άβατο της Μοναξιάς τους πιο πολλή Ζήλεια γεννούν από το Εγώ προς τον ίδιο τους τον Εαυτό, παρά από τους άλλους προς την εύθυμη συναναΣτροφή τους στις λεωφόρους του Κόσμου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή