Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

Ωραια μου κυρια..!!

Ωραια μου κυρια καλημερα..
μου ζητησες  επισης να γραψω και για σενα κατι..
τι να γραψω αφου μονο τρεις φορες ολες και ολες σε εχω δει..
θα προπαθησω ομως να σου γραψω...
θα γραψω μονο αυτα που εχω δει πανω σου αφου τη φιλοσοφια της ζωης σου δε τη ξερω..
λοιπον σου γραφω πρωτο πρωτο το γραφικο σου χαρακτηρα..
τον ειδα με την αλληλογραφια σου με τα γραμμα τα σου που μου εστελνες..
ο γραφικος σου χαρακτηρας ειναι ενας καθρεπτης της ομορφης ψυχης σου..
ειναι το χειρογραφο αποτυπωμα  που μαρτυρα την συναισθηματικη σου κατασταση..
και αντικατατροπιζει την ομορφη υπεροχη υπαρξη σου...
συνεχιζω με τα μαλλια σου...
 αυτα τα απιθανα ξανθα σου μαλλια που ολο πασχιζες να τα ταθισεψεις αρχισανε κιολας να ασπριζουνε ειδα..
μη μου λες που δεν τα ειδες..
το προσωπο σου ..
αυτο το λεπτο ευαισθητο προσωπο σου που  σε αντιπροσωπευε πριν λιγα χρονια νωριτερα..
τωρα χαλαρωσε λιγο και αυτο..
στρογγυλεψε καπως και αρχισε να ζωγραφιζεται λιγο απαλα διπλοσαγανο στο πηγουνι σας..
τα χερια σας..
αυτα τα ομορφα χερια σας που σας συνοδευουν απο γεννησιμιου σας οτι λες και οτι αισθανεσαι με τη δικη σας σοφη υπογραμμιση αρχισαν να σχματιζονται εκεινες οι πρωτες σχεδον αδιορατες φακιδες του χρονου...
το δερμα σας..
πηρε λιγο να ξεραινεται ανεπαισθητα λογου των  μικρων χρονων σας..
το κορμι σας..
αν και δεν το εχω δει ουτε στη θαλασσα καν αυτο το σπαθατο κορμι σας το νευρωδες το γεματο δυναμη ..
που βυθιζοταν στο παγωμενο πελαγος  ακομα και σημερα οπως ξερω..
ισως να χαλαρωσε λιγο δεν αντιδρα..
δεν σε υπακουει οπως πρωτα ..
βαρυνε και επεσε ο φυσικος του τονος...
ωραια μου κυρια..
εκεινο που δεν εχει υποστει αλλοιωσεις μορφης τουλαχιστον  δεν εχει αλλαξει ποτε..
ειναι η ψυχη σου και τα ματια σου..
η ψυχη σου φτερουγιζει οπως στα πρωτα χρονια.
με τα φτερα σου κομμενα θα μου πεις μα ειναι ολανοιχτα ακομη..
τρεχεις μεσα στη ζωη με φουλ ταχυτητα..
προσω ολοταχως που  λεμε...
και οσο και τη στενευει τη ψυχη σου το καινουργιο σου κορμι που τη ντυνει..
τοσο ομορφη γινεται η ψυχη σου..
τωρα αρχιζει η αμαχη μαχη..
το ξερει ο καθενας μας εκεινο το δυσκολο που λεμε θελω μα δε μπορω...
τα ματια σου..
αυτα τα αστραφτερα διεισδυτικα σου ματια..
κοιτανε παντα το ιδιο..
με την ιδια ενταση με την ιδια αμεσοτητα ντομπρα παντα ..
και αναμετρουν τον απεναντι σου με τον ιδιο τροπο και λενε ευθεως..
εχθρος μου η φιλος μου..
δικος μου η ξενος..
ωραια μου φιλη..
εσυ λοιπον με αυτα τα λιγα που σου εγραψα με καινουργια ρουχα απο τα καλα που εχεις...
μονο καβουκι αλλαζουν για να στεγασουν την ιδια ψυχη σου την υπεροχη που εχεις..
και τα ιδια σου γλυκα  σου ματια..
ως το τελος..
πιστευω να σε καλυψα καπως και σε αυτο..
ομορφη μερα να εχεις..
βροχερη καλημερα..!
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου