Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Το Πορτραιτο Μου..



Παγιδα  ειναι η Αγαπη μου..
Ξεγελασμα μεγαλο η Ψυχη μου..
το Κορμι μου Θανατος..
η Ζωη μου ολη η Αληθεια η Μιση..
και η Αδικη Φυλακη μου Αδικια Μεγαλη..
Βασιλιας ειμαι της Μεγαλης Μοναξιας..
Νυχτα βαρια εξω μα δε την Φοβαμαι..
Νεκραναστημενος ειμαι Χιλιες φορες..
Θανατε δε σε Φοβαμαι..
Μα ουτε που σε Σκεπτομαι..
η Ελπιδα μου...
να Καθομαι πανω στα Συντριμμια της..
η Αγαπη μου..
η Φωτογραφια σου Χιλια κομματια την εκανα..
η  Καλοσυνη μου..
Πανω σε Λουλουδια να Κλαιω τη Μοιρα μου..

τωρα ζω χωρις Αγαπη..
και ομως Αγαπησα..
ειμαι χωρις σπιτι..
και ομως εχω χτισει δικο μου...
ειμαι χωρις Φιλους..
και ομως τοτε ειχα παρα πολλους...
Ναι Νικημενος ειμαι...
τινος Θεου ειμαι το Αποπαιδι..?
Αμοιρος ειμαι...
Πες μου εσυ τωρα που με Διαβαζεις..
Ποιας Μοιρας ειναι  το Σημαδι..?
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου