Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Μαγια θα σου Κανω...

Μαγισσα μου..
θα σου κανω μαγια φιλη μου για να ερθεις παλι να μου γραψεις εδω.
θα σου φιαξω φιλτρα για να γυρισης παλι..
πισω σου θα σπειρω φωτιες μεγαλες να τρεξεις γρηγορα εδω..
θα εχω την πορτα μου ανοιχτη παντα για σενα..
και μια αγκαλια μεγαλη να χωραει ολα τα ονειρα σου..
ζαχαρενια λογια σε ροζ τοπια θα σου χαρισω..
μαζι με ηχους ομορφους..
μαζι με χαρμοσυνες ειδησεις απο εδω και απο την εφηβεια μου θα σου πω..
και οτι αλλο τραβα η ψυχουλα σου καλη μου φιλη θα το εχεις..
μονο ελα για λιγο παλι εδω και δωσε χαρα στη δικη μου ζωη που ειναι στοιχειωμενη...
γνωριζεις που ειμαι που μενω εδω μοναχος στη σκοτεινη γωνια μονος μου..
ηρεμος αλλα απελπισμενος..
να περιμενω και να παρακολουθω την καλοσυνη σου που εχεις.
το μονο που ζητω ειναι τοση δα μικρη ελπιδα που καποτε εσυ μου εδωσες..
να γυρισεις θελω σου ζητω..
τα δακρυα μου ειναι ολα αληθινα..
μην με προδωσεις...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου