Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Δεν εχω που να Παω..

ναι ηρθα παλι σε σενα..
γυρισα να σου πω τον καημο μου .
να σου πω πως δεν εχω στην ψυχη μου χαρα.. και πως χωριζει η θλιψη την καρδια μου στα δυο..
και ολα τωρα εδω μεσα ειναι σκοτεινα..
ναι ηρθα παλι σε σενα με βρεγμενα τα ματια μου απο το κλαμα να σου πω..
δεν εχω που να παω..
γυρισα παλι σε σενα να σου πω πως τελειωνω και πως βουλιαζω στη δινη και στη μοναξια.
να σου πω με χειλη πικραμενα για αλλη μια  ακομη φορα..
δεν εχω που να παω..
ναι ηρθα παλι σε σενα να σου πω πως λυγισα απο την πικρα μου και την μοναξια μου..
αν θελεις δωσε το χερι σου και αντις για αγκαθια μυρωμενα  λουλουδια να στρωσεις στον δρομο μου..
ναι ηρθα παλι σε σενα οπως τοσες φορες..
να μου παρεις τις λυπες θελω και να μου δωσεις λιγες χαρες να εχω...
ειμαι τοσο απελπισμενος ..
πληγη μεσα ειναι η ψυχη μου με ενα φορτωμα απο θλιψη..
θεριο εγινε ο πονος μου που χιμαει να με πνιξει. και οι ελπιδες μου καραβια βυθισμενα..
ναι γυρισα παλι σε εσενα..
σε αναζητω με απελπισια μεσα στην προσευχη μου.
ελα για λιγο να χρωματισεις  με το φως σου την πικραμενη μου ζωη..
αχ ! ηρθα παλι σε σενα.. αφου ξερεις..
δεν εχω που να παω..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου