Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Στη Δικη μου η Αληθεια φορεσε Σιωπη...

 Θεσσαλονικη Εφετειο..
Η Δικη μου ηταν προκανονισμενη..
η εντολη ειχε νωρις και απο ψηλα δοθει..
θελω ενοχο τον κατηγορουμενο..
ξερω πως αλλη αποφαση δεν θα εκδοθει οσο δικαιο και αν ειχα..
τους ακουγα  εκει ορθιος ακινητος οπως στεκομουν μπροστα τους στο εφετειο..
οταν μου ειπαν την ποινη...
σηκωσα το χερι μου και φωναξα προς την εδρα.
με ολο το σεβασμο κυριε προεδρε κοιταξτε πισω σας ψηλα..
η εικονα του Χριστου σας κοιταζει..
επεσε σιωπη μεγαλη..
φωναξα ειναι αδικο εχω εκτισει ολη την ποινη μου σχεδον.. μερες λιγες μετρω τωρα..
πρεπει να βγω..
διαβαστε τη συμπεριφορα μου ηταν αψογη διαβαστε την καταθεση μου..
δειτε τη δικογραφια μου παλι εχω δικαιο και το θελω φωναζα..
οριστε στα χερια σας ολες οι αποδειξες μου..
επεσε παλι σιωπη...
 εκεινη τη στιγμη δεν λυπομουν τον εαυτο μου αλλα μονο αυτους λυπομουν που με δικαζαν
με του αλλου τη φωνη...
το μονο αδικο νομιζω στο σκαρτο αυτο παιχνιδι της δικης μου χθες στο εφετειο..
ειναι που η αληθεια  που ειχα φορεσε σιωπη.
δεν ηταν το ονομα μου φιλοχριστος  στη δικη και στην αιθουσα που πεθανε απο τη ντροπη...
στο εφετειο..
αλλα το δικο τους ολων των δικαστων και των ενορκων μαζι..
με αυτο το αδικο που μου εκαναν παλι..
 ξερω καλα γιατι βουλεματα και αποφασεις ηταν ολα μιλημενα απο νωρις..
στην ενοχη δεν εβαλαν ποινη αλλα δικασανε εναν αθωο.. εμενα..
ποσο δικαιο ειχα το ηξεραν ολοι οι δικαστες αλλα γνωστοι και αγνωστοι...
το δικαιο ομως το εδωσαν στην ενοχη που με παγιδεψε..
θα θελαν να ειμαι ενοχος και οι δικαστες σωστοι για να αποδιδεται απο αυτους σωστα η δικαιοσυνη...
τι αλλο να πω δεν ξερω.. νιωθω θλιψη για αυτους..
μερα μεσημερι η θεσσαλονικη για μενα μουντη ..
πηρα το δρομο της επιστροφης μου..
κλειστηκα στο κελι μου ...
ο καφες δεν πινοταν με τιποτα..
απο τη στεναχωρια μου...
εκατσα κατω στο τσιμεντο..
τα πρωτα δακρυα εβρεξαν το τσιγαρο μου..
εβγαλα τις εικονες απο την τσεπη μου..
 κοιταζοντας τες ειπα..
τωρα με την αδικη αυτων των ανθρωπων την ποινη  οταν μια μερα στους ουρανους θα βρεθω..
ξερω θα με περασουν παλι απο δικη και εκει..
αλλα απο το κριτη θα αθωωθω....
συνεχιζεται.. με την απολογια μου ...και   την ετυμηγορια..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου