Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Γενεθλια και Επισκεπτηριο...




Φιλες μου και φιλοι..
εχθες ειχα γενεθλια..
 ηταν μια ξεχωριστη μερα χθες για μενα γιατι  χθες γινανε πολλα..
περασε ενας χρονος ακομη απο πανω μου..
περυσι εγραψα και παλι και ημουν ολο ευχες..
φετος δεν εκανα καμια ευχη για να ερθει το ζητουμενο μου.. η λευτερια μου..
αν  με ρωτατε ποσα κλεινω κοντευω κοντα στα 48 και κατι..
μπορει να μεγαλωνω σε χρονια αλλα δειχνω πολυ νεωτερος...
μονο που μεσα εδω ασπρισαν τα μαλλια μου..
ξερω σε μερικους φιλους δεν τους αρεσει που μεγαλωνουν να εχουν εναν ακομη χρονο στη πλατη αλλα η αληθεια ειναι αυτη...
μεγαλωνουμε..
παντα ομως τετοια μερα γενεθλιων με πιανει μια διαθεση να σκεφθω τη διαδρομη της ζωη μου..
να πω μονος μου πετυχα στη ζωη η δεν πετυχα..
και αυτο θα το ξερω σημερα αν πετυχα που ειναι το μεγαλο δικαστηριο μου στο εφετειο..
σε δυο δικες που θα κριθουν πολλα...
τα γενεθλια μου χθες..
και τι αλλο καλυτερο δωρο να παρω απο αυτο που πηρα..
μεσημερι εκτακτο επιτακτικο επισκεπτηριο ειχα..
ηρθε η μανα μου μαζι με τον πνευματικο μου γεροντα και το δικηγορο μου..
μου εφερε το κουστουμι μου για τη δικη αυριο και ενα ταπερ ραβανι και αλλα πολλα..
μανα ειναι πως να ξεχασει τα γενεθλια μου αγκαλιες δακρυα κλαμα και πονο και χαρα εχθες ολα μαζι...
ηθελα να ειμαι και εγω στη δικη σου παιδι μου με κλαμα μου ειπε...
καλα εκανες και ηρθες τι ειπα..
καθε φορα ομως που αγκαλιαζω την μανα μου μισω τον εαυτο μου..
ευλογιες μετανοιες αγκαλιες προς το γεροντα μου πολλες και το δωρο του ενα μικρο προσευχηταριο του χριστου...
και μια εικονα πλαστικοποιημενη της παναγιας μας...
θα την εχεις αυριο μαζι σου μεσα απο το κουστουμι σου μου ειπε..
ναι γεροντα μου οτι πεις εσυ θα κανω να ειναι ευλογημενο απαντησα..
ειπαμε πολλα ειχαμε χρονο να μιλησω με τον δικηγορο μου..
καναμε επαναληψη τι θα πουμε αυριο στη δικη.. με βοηθησε σε πολλα του εδειξα ολο το αρχειο μου και της αποδειξεις που εχω..
αυριο παιζω το τελευταιο μου χαρτι..
ολα θα τα πω και ας ντροπιαστει η λεγαμενη που με εχωσε μεσα..
ειπα στο δικηγορο οτι εμαθα οτι η λεγαμενη ανεβαινει με δυο δικηγορους απο μεγαλο γραφειο...
το ξερω ειπε και αλλαξε κουβεντα..
ωπ! ενα τσιμπημα ενιωσα μεσα μου ..
το αφησα στη σκεψη μου θα το δω μετα ειπα..
δεν μας νοιαζει ειπε ο δικηγορος μου με τα  πιεστηρια που εχουμε θα αθωωθεις η θα μειωθει πολυ η ποινη σου..
εφετειο ειναι αυτο...
θελω να προσεξεις την εμφανιση σου παιζει ρολο μεγαλο στο δικαστηριο...
 παιζει ρολο και στα ματια στον προεδρο τα κοιταζει ολα τα ελεγχει...
αστο πανω μου αυτο θα ειμαι στην πενα..
του απαντησα..
του εδωσα ολο το ημερολογιο μου να το διαβασει αυτα που εγιναν τοτε ολες της φωτογραφιες που ειχα και το βιντεο  που εχω..
ειπαμε πολλα η χαρα μου μεγαλη που τους ειδα αλλα μεσα μου εχω και μια πικρα..
και αγωνια μου μεγαλη που δεν εφευγε το τη θα γινει στη δικη μου αυριο..
χωρισαμε παλι με αγκαλιες κλαμα η μανα μου και ο γεροντας μου..
μην κλαις της ειπα  θα σε δω παλι αυριο στο δικαστηριο δακρυζοντας και εγω ..
 και ο κομπος της φωνης μου να ειναι στο λαιμο μου απο τη συγκινησι μου...
χωρισαμε τους πηγα μεχρι την εξω πορτα αγκαλια το χερι μου στους ωμους της μανας μου.
γυριζοντας στο κελι ειδαν τα αλανια τι εγινε  τους μοιρασα τη ραβανι και κλειστηκα στο κελι μου και..
εκανα προβες μπροστα σε ενα μικρο σπασμενο καθρεπτακι κρυφα που εχω..
τα ελεγα απ'εξω και με τη σειρα την απολογια μου..
πολλες φορες να τα μαθω πιο καλα και απ'εξω..
αργα διαβασα το μισο προσευχηταριο που μου χαρισε ο γεροντας μου...
νυχτα και δεν κοιμηθηκα καθολου μεχρι το κουστουμι μου φορεσα τη νυχτα να δω αν μου κανει...
εβαψα τα παπουτσια μου κοιταξα τη πουκαμισο θα φορεσω λευκο τι αλλο ειπα...
κοιταξα τι αλλα πραγματα εφερε η μανα μου  στο σακο μεχρι καινουργιες καλτσες οκ ειπα...
προχωρημενη η νυχτα τραβηξα πολλες φορες κομποσχοινι και κοιμηθηκα...
ζητημα να κοιμηθηκα δυο ωρες..
χαραματα εκανα φρεπε καπνισα δυο τσιγαρα πρεπει να κανω και την αναρτηση μου ειπα..
εκανα παλι προβα απο τα γραφτα μου να δω τα λεω καλα..
πηγα στο μικρο μου εικονοστασι εκανα την προσευχη μου φιλησα ολες της εικονες μου παρακαλωντας να πανε ολα καλα..
στματησα μπροστα στη φωτογραφια της Μαγισσα μου και ειπα..
Μαγισσα μου ευχησου να μου πανε ολα καλα σημερα..
το πρωι 8 η ωρα ετοιμος να τους περιμενω..
τους περιμενω να με παρουν συνοδεια για το εφετειο...
συνεχιζεται..
Ε!


2 σχόλια:

  1. Πρωτ' απ' όλα, Πολύχρονος, ~να τα 100-στήσεις ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.

    Εύχομαι κι ελπίζω Όλα να σου πάνε κατ' ευχήν, κι η δικαιοσύνη να σε ανταμείψει!

    Καλή Επιτυχία, και με τη Νίκη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή