Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Μελαγχολικο Μπλουζ...

 Μελαγχολικο Μπλουζ χορευει η θλιψη μου...
Νυχτα και εσυ δεν εισαι εδω..
το ξερω δε θα ερθεις ποτε ετσι πρεπει λες και δεν κανει..
τωρα μεσα στην απουσια σου και στη σιωπη  των ματιων σου..
το ονειρο μου πληγωθηκε ξανα..
ξερω η καρδια σου ταξιδευει αλλου..
και εσυ εγινες μια ξενη τωρα και μακρια απο μενα..
ομως να ξερεις δεν σε ξεχασα ουτε και ποτε σε λησμονησα..
αναζητω ομως καθε νυχτα την ομορφη παρουσια σου παντου..
τα ονειρα μου ζωγραφιζουν την νυχτα μου εδω πανω που ειμαι μονος μου..
γιατι εσυ καποτε τους εδινες χρωμα και χαρα..
σε ψαχνω παντου να το ξερεις..
παρακαλω μεσα μου να ερθει το ξημερωμα για μενα νωρις..
μηπως και σε βρω η σε δω καπου να εισαι..
οχι ομως δε σε βρισκω γιατι εσυ χαθηκες πολυ...
τωρα ο πονος μου η μοναξια μου και η θλιψη μου πανηγυριζουν ...
λες και χορευουν διπλα μου με ειρωνεια...ενα μελαγχολικο μπλουζ..
και μου φωναζουν οτι με εριξαν κατω..
μα οχι ψυχη μου ..
δεν επεσα μπορει να επεσα για λιγο ομως ..
αλλα σηκωθηκα..
η συνθηκες εδω μεσα με εκαναν να ειμαι δυνατος..
πιστευω παντα στην ομορφη φιλια σου και οτι θα γυρισεις μια μερα να μου γραψεις κατι..
αφου και εσυ το ξερεις η ζωη ειναι ομορφη και συνεχιζεται...
ετσι δεν μου ελεγες..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου