Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Ποιον να Bρω...


Πεστε μου..
Ποιο μαεστρο ποιο συνθετη και ποιον να
βρω για στιχουργο..
για να μου φιαξουνε το τραγουδι
της καρδιας και το στεναγμο μου..
μεσα μου που τωρα μηνες με καιει και
 αν υπαρχει λυτρωμος..
για μια αγαπη που αξιζει και να βγω
εδω δυνατα να σας το πω..
για να γραψει ενα τραγουδι..
θελει πολυ παθος ματια μου..
θελει στιχο σαν ενα λουλουδι
και πενια ομως να ειναι σκετη σαν μπαρουτι...
για να σε καψει ματια μου..
πεστου μου..
ποιο μαεστρο ποιο συνθετη και ποιον να
βρω στιχουργο..
για να μπορει να πιασει οσα λεει
ενα σ'αγαπω...
αυτο που βγαινει απο το στηθος που
το λιωνει ο πυρετος..
απο της αγιατρευτης αγαπης και να βγω..
εξω εκει δυνατα να σας το πω...
ποιον  να βρω..
να με κοιταξει μεσα στα ματια βαθια και να
νοιωσει το βλλεμα μου
να γραψει εισαι της μοιρας μου γραφτο..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου