Τρίτη 21 Αυγούστου 2012

η Φιλη μου η Σκυλα..

H καινουργια μου φιλη..
την πρωτη φορα που ειρθε και κοιμηθηκε σπιτι μου..
της εστρωσα στο ξενωνα..
με ολοκαινουργια στρωσιδια αγορασμενα μονο για αυτη..
το δευτερο βραδυ ακουσα της σανιδες να τριζουν καθως αλαφροπατουσε..
 ανεβηκε στη σοφιτα ηρθε στο δωματιο μου..
την ενοιωσα την καταλαβα μεσα στο σκοταδι...
μου φανηκε να προβαλλει το κεφαλι της να βεβαιωθει οτι κοιμαμαι..
μπηκε σιγα σιγα μεσα στο δωματιο μου την ενιωσα διπλα μου..
δεν ηρθε πανω στο κρεβατι μου...
αλλα ξαπλωσε  κατω στο παρκε διπλα μου...
εκτοτε δεν ξανακοιμηθηκαμε χωρια..
να πω εδω οτι η σχεση μας ξεκινησε  απο συνοικεσιο.
αλλα εγινε ερωτας με την πρωτη μας ματια..
απο την πλευρα μου τουλαχιστον...
εκεινη χρειαστηκε λιγο χρονο για να σιγουρευτει..
οχι για τα δικα της αισθηματα..
αλλα για τα δικα μου..
ειναι κουκλα..
οχι γιατι ειναι η δικη μου  σκυλα..
αλλα με το νωχελικο  ρυθμικο και αναλαφρο βαδισμα του αιλουροειδες που εχει κανει τη ρατσα της να ξεχωριζει..
απο της αλλες ρατσες των σκυλων..
το γυμνασμενο δυνατο κορμι της και την καπως αγριωπη οψη της..
ειναι εντυπωσιακη...
με ακουει δεν ορμαει σε κανεναν..
ισως γιατι μου εχει εμπιστοσυνη..
δεν χρειαζεται να καταβαλω καμια δυναμη για να την ελεγξω..
μου φαινεται οτι ακριβως αυτο το μοντελο σχεσης μας ηθελα..
το προβλημα μονο ειναι που ο κοσμος μας κοιταζει διαφορετικα...
αν και προσπαθω να την κρατησω μακρυα  απο τα αλλα σκυλια..
που τη φοβουνται στη θεα της δικης μου σκυλας..
και γαβγιζουν..
παντα στη βολτα μας με το λουρι την εχω για να εχω τον ελεγχο της...
ειναι η φιλη μου η σκυλα μου..
και την αγαπω πολυ..!!
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου