Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

Χορεψε μεσα στη Φωτια..

Φιλες μου και φιλοι
του αγιου ιωαννη σημερα του φανιστη της φωτιας..και του ριγανα ειναι..
θυμαμαι εκει κατω στο χωριο πρωι πρωι οι γυναικες μαζεβαν ριγανι για να εχει ευλογια και μετα στην εκκλησια...
και το βραδακι  εκει στο σταυροδρομι εξω απο το σπιτι μου μαζεβαμε ολα τα στεφανια της πρωτομαγιας απο ολα τα σπιτια.
και αναβαμε φωτια μεγαλη και πηδαγαμε απο πανω της ολοι μας σταυρωτα για το καλο..
τωρα εχω 3 χρονια και δεν ξερω αν γινεται αυτο το εθιμο μας εκει πια...
μερα ομως που ειναι σημερα τη φωτια θα την αναψω απο εδω που ειμαι..
μπορει να μην εχω στεφανια αλλα θα ριξω ολα τα γραφτα μου στη φωτια..
ναρθει η Μαγισσα μου να πηδηξει και να χορεψει μερα που ειναι..
ελα Μαγισσα μου σημερα και κανε το αλμα της ψυχης σου..

ελα σου λεγω σημερα Μαγισσα μου στη φωτια που εχω αναψει να χορεψεις να πηδηξεις..
ολα οσα εχω γραψει για σενα εκει στη φωτια σημερα θα σου τα ριξω και η φτωχη μου η καρδια να σε κοιτα..
απο μακρυα την ευτυχια σου και την φωτια που εχω  αναμενη..
ειναι αξιοπρεπεια ? η θανατος μαλλον..
πεννα μου ναι..
μονο εσυ μπορεις για να με νοιωσεις στο πονο της ψυχης μου συντροφισσα πιστη..
γραφεις εσυ και σκεπτομαι κλαις και εγω αργολυωνω..
ενα κερι αναμμενο δεν πρεπει να σβηστη.
πεννα μου αντε πες το της..
το βραδυ στη φωτια η Μαγισσα μου θελω να ερθει και στη γιορτη για να χορεψει...
Μαγισσα μου φορεσε το Μαυρο που σου παει πολυ και ελα εδω στο σταυροδρομι της φωτιας θελω εσυ πρωτη να χορεψεις..
υψωνοντας το ερωτικο σου χαδι..
και μην σταματας τα λικνισματα της πυρινης ομορφιας σου..
γιατι ο κοσμος γυρω σου σε κοιταζει γεματος θαυμασμο...
να ξερεις εισαι εσυ γεματη αισθηματα ευτυχιας και ακτινοβολεις στελνοντας χρυσες αχτινες φωτος εδω  μεσα που ειμαι..
ελα..
  θελω σημερα εδω στη φωτια που αναψα για σενα τα λικνισματα της ψυχης σου
να μην εχουν τελος και οριο..
μην δισταζεις προχωρα χορεψε σημερα μερα γιορτης που ειναι εκει στη γειτονια σου ..
και εγω απο εδω μεσα θα σου στειλω αμετρητα γραφτα να κρατανε τη φωτια σου...
ελα συρε πρωτη εσυ το χορο χορεψε Μαγισσα μου γελασε και πηδηξε μεσα στη φωτια ..
μεσα στη φωτια που αποψε καιει ολα μου τα γραφτα μαζι με τα ονειρα μου.
  ελα χορεψε και καψε την ψυχη μου..
.
και του χρονου που θα ειμαι λευτερος
εκει στη φωτια εξω απο το σπιτι μου θα πηδηξω τρεις φορες και σταυρωτα για σενα Μαγισσα μου...
για να μην με ξαναπιασουν τα μαγια σου..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου