Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Μεινε Εδω..


Μεινε εδω.. σου απλωνω το χερι..
δεν ζητιανευω το συμφωνησαμε..
το χερι το δικο σου ψαχνω..
αγγιξε με..
κλεινω τα ματια  εκει εισαι
κατω απο τα βλεφαρα μου..
οχι εικονα του ονειρου οχι
υπαρξη ολακερη εισαι..
υγρη.
απο το δακρυ εκεινο που για σενα φυλαγα..
της χαρας μου θυμασαι..?
Μεινε εδω..
και χαμογελασε μου..
να δω θελω στα ματια σου το φως..
σε καθε ρυτιδα της εκφρασης σου να κυλησω..
Μεινε εδω..
δεν θα ρωτησω ξανα τι ειμαι..
ας ειμαι μονο ενα απο τα κομματια
που ελειπαν..
Μεινε εδω..  θα σου πω ιστοριες..
για ανθρωπους που δεν φοβουνται ανηφορες..
για ανθρωπους που βρισκουν τον παραδεισο
στης Κολασης τις φλογες..
Μεινε εδω...
θα σου τραγουδησω..
για χωρες που θελουμε να ταξιδεψουμε..
για χρονια που μαζι θα ξοδεψουμε..
μονο μην τα μετρας οπως οι αλλοι..
μετρησετα με ανασες..
Μεινε εδω..
θα σου φιαξω εικονες..
απο εκεινες που φιαχνεις και εσυ στο μυαλο μου.
απο εκεινες που ζωγραφιζεις στο σωμα μου..
με τα ακροδακτυλα σου..
Μεινε εδω και ας φυγω..
ειμαι εγω και σε ευχαριστω που υπαρχω..
και αν χανομαι σε σκοτεινα δρομακια..
εισαι εσυ.. ειμαστε.. σκιες με χρωμα..
στη μαυρη νυχτα..
να αποχαιρετιστουμε λες..
χερι με χερι να χαθουμε..
μεσα σου μεσα μου..
ελα..  κλεινω  τα ματια..
παμε μαζι..
ταξιδευουμε μαζι.
στο δακρυ μου που γινεται ωκεανος....



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου