Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Ζητιανε Εαυτε μου...


Εαυτε μου ζητιανε.
πεσμου ως ποτε ελεημοσυνη θα της ζητας..
εως ποτε στο κατωφλι της καρδιας σου με αδειο σου το πανερι θα την προσμενης...
εως ποτε λιγα ψυχουλα αγαπης θα της γυρευεις..
Εαυτε μου ζητιανε ειναι η πορτα της κλειστη και μη αλλο της κτυπας..
αφου ξερεις τους ποθους τους κρυφους της καθε βραδυας τους σβηνει σε αλλα χειλη ερωμενου..
Εαυτε μου ζητιανε σηκω και φυγε για παντα αν μπορεις..
και πιανανε εκεινει μην ρωτας..
η ραγισμενη καρδια σου θα αντεξει ..
και μην γινεσε αλλο ζητιανος σε μια πονεμενης αγαπης..
Εαυτε μου ζητιανε..με τα θλιμμενα σου ματια μολις βγη την κοιτας...
για να κλεψεις την πνοη της την ανασα της..
αλλα ματαια τη προσμενεις...
ουτε για φιλο της δεν σε θελει εκει..
 Εαυτε μου ζητιανε...
μονος ξυπολητος εισαι.. μοναξια και πικρα εχεις..
ξερω δεν εχεις και που αλλου να πας..
αφου μοναχα εκεινην α......
και αν σε πλανεψε με τα ομορφα της λογια...
Μαγισσα.. ηταν και καλα της το φωναζεις..
και αν ο σταυρος της ελπιδας σου εσπασε τωρα..
μαζεψε τα συντριμμια της καρδιας σου..
και θαψτα μεσα στην ταπεινωμενη ψυχη σου...
και παραδεξου οτι αυτη σε νικησε...
αφου σου λεηλατησε την αξιοπρεπεια σου..
σου εκανε κομματια την καρδια...
και σου εκαψε ολα τα ονειρα σου...
Εαυτε μου ζητιανε.
αφου ξερεις καλα αυτη δεν θελει να σου πει ουτε ενα γεια...
και ποτε δεν θελει να ειναι μαζι σου..
Εαυτε μου ζητιανε συμμαζεψε τωρα  τα συντριμμια σου αν μπορεις..
δεν θελω αλλο να σε βλεπω να πονας..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου