Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Τα Ομορφα Ματια σου..


Καλη  φιλη μου..
δεν ειδα ποτε τα ματια σου..
αφου στους κρυψωνες των μαυρων γυαλιων καθαρα δεν φαινονται τα ματια σου..
ακομη δεν ξερω καν τι ειναι..
ειναι μαυρα ειναι καστανα η γαλαζια..
μονο τη σκια των βλεφαρων βλεπω και αυτη ερωτικα να τρεμοπαιζει..
αλσος σημαδια ειναι ομως χωρις μονοπατια..
η συσπαση τους ομως με μαγνητιζε με ακινητουσε με υπνωτιζε σαν φαρμακο.. ετσι οπως τα κοιτουσα..
εβλεπα τα ματια σου που σχηματιζαν  κατι ωραιο πανω σου...
και προσπαθουσα να μπω μεσα τους αλλα ματαια..
οχι λεγω δεν μπορει να σε γνωρισω αφου ποτε δεν σε ειδα μεσα στα ματια...
πως να σε γνωρισω αφου δεν τα εχω δει..
ψεματα λεγω τα  εχω δει ...
θελω να τα δω παλι..
να τα θυμαμαι για παντα..
αυτα τα ματια που  χαρακωσαν την ψυχη μου.
γιατι μεσα στα ματια σου ηταν τα ονειρα μου..
θελω να τα κοιταξω  παλι μεσα τους βαθια..
να τα δω να δακρυζουν να γελανε να λαμπουν και να μου θυμωνουν..
θελω να νοιωσω το βλεμα τους ..
να δω την υγρασια των ματιων σου..
να απλωσω τα χερι μου να πιασω  το βλεμμα σου   και να δωσω λιγη χαρα στα ονειρα μου...
να δωσω  θελω λιγο πνοη στη ζωη μου...
που εσυ μου λεηλατησες...
καλη μου φιλη..
ξερω δεν μου ανηκουν ποτε..
και δεν θα εχω ποτε τη τυχη να τα δω ..
παρα μοναχα μεσα απο της φωτογραφιες  σου...
ας ειναι και ετσι..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου