Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Πες μου την Αληθεια...Ποιος

 Παληο μαγισσα μου...
πες μου αν μπορεις απο οσους γνωρισες ποιος εκοψε τη φλεβα του για σενα..
 ποιος ποτισε με δακρυ και φιλησε το χωμα που επατησες  εσυ εκει..
πες μου απο οσους ειδες ποιος πηρε το πλαστικο ποτηρι σου και των χειλιων σου φιλαγε  σαν φυλαχτο τα δυο αποτυπωματα..
 πες μου απο οσους αγγιξες ποιος σε εχει φυλαχτο του την σταμπα των δακτυλων σου..
πες μου ακομα ποιος εκανε τατουαζ το ονομα σου πανω στο κορμι του για παντα  εκει να σε εχει..
 πες μου με οσους καθισες ποιος επλυνε με δακρυα το τασακι απο τα τσιγαρα σου οταν εσυ ποναγες και καπνιζες θυμασαι..
πες μου ποιον απο οσους φιλησες δεν ξαναγευτηκε γλυκο για να του μεινη ανοθευτη η γλυκα του φιλιου  σου..
ακομη πεσμου με οσους εσυ μιλησες ποιος στερεψε το γελιο του για να ακουη μοναχα τον ηχο της φωνης σου..
πες μου ποιος απο ολους ετρεξε με ιλιγγο στην ασφαλτο σαν τρελλος για την αγαπη του και τον θανατο αψηφωντας ...
ποιος αλλος εκανε την τρελα του να ερθει παρανομα και στα κρυφα απο μακρυα να σε δει και ας μην σε βρηκε εκει..
πεσμου τωρα ακομη αν μπορεις ποιος σε εκανε ποτε ποιημα και σε επαιξε στο πιανο η  και στο κλαρινο του σαν τραγουδι σου...
ποιος πες μου χορεψε για σενα μεσα στη βροχη το δικο σου τραγουδι..
ποιος σε εκανε ποτε ενα στιχο να υπαρχεις η ενα ονομα να εχεις να γελας..
ποιος πες μου εγραψε το μονογραμμα σου παντου να το βλεπεις οταν εσυ περνας..
 πεσμου σε παρακαλω  ακομη ποιος μεσα στην καρδια του αν σε ζωγραφισε...
η σε χαρτι η σε  ενα τοιχο η στο παγκο σε μπαρ .. και σε τουαλετα  ακομη να υπαρχεις...
πεσμου ποιος μεθυσε εχοντας διπλα του δυο ποτηρια μαζι ενα το δικο του και ενα για σενα κα ας μην εισαι εσυ κοντα του εκει..
πιος εδωσε παραγγελια στα οργανα και να χορεψει το τραγουδι σου το... μαγισσα μου εσυ και να φωναζει το ονομα σου...
για τη μαγισσα μου ρεε..
ποιος ακομη μεσα στις νυχτες εκατσε και εγραψε τοσα πολλα καλα για σενα...
για να εχεις να διαβαζεις καθε σου πρωι..
πες μου ποιος σου πηρε τον πονο σου και σου τον εκανε χαρα να μην πονας...
ποιος πες μου σε κοιταζει παντα στα κρυφα να δει τι κανεις και πως εισαι..
και να καταλαβει οτι οντως  εισαι καλα..
πες μου ποιος ειναι αυτος που σου διαβαζει παντα ποιηση και σου ταζει προσευχη..
ποιος προσευχετε για σενα νασαι παντα καλα..
και ποιος εχει το μονογραμμα  σου στον καθρεπτη του να σε βλεπει καθε στιγμη...
ποιος εκατσε και κοιταγε τον ουρανο να πεσει ενα αστερι να σου ταξει μια ευχη..
παληο μαγισσα μου..
μαγισσα μου κακη..
πεσμου μονο την αληθεια ..
στο θεο που πιστευεις πες μου ακομη αλλο ενα..
ποιος ποιο πολυ απο μενα...
σ ΄ πολυ...
Ε!

2 σχόλια:

  1. Τι ωραια που ειν' η αγαπη σου....
    τυχερη κι εκεινη που την εχει κι ας μην το γνωριζει.

    Καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλη μου φιλη..
    ποσο καλα τα λες..
    σε παραδεχομαι εισαι ωραια..
    βλεπεις δεν καταδεχεται να πει
    ουτε ενα γεια σου...
    το γνωριζει πως δεν το γνωριζει..
    δεν το εγραψα ετσι..
    και αυτο που εγραψα ειναι καταθεση ψυχης
    μου παντα..
    τωρα νυχτα ειναι που σου γραφω 3 και η ωρα..
    δεν ξερω τι να σου ευχηθω..
    καληνυχτα η καλημερα..
    ομορφη κυριακη να εχεις θελω..
    γεια..
    Ε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή