Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Το Γλεντι μας...

πανω απο 22 χαρτοπετσετες και μια πορτοκαλαδα χαλασα για να σκεπασω ολες τις ζωγραφισμενες μου φιλες μου που εχω εδω στον τοιχο μου ψηλα..
 κολαγα τις χαρτοπετσετες διπλες μεταξυ τους με πορτοκαλαδα και μετα το ιδιο και στον τοιχο μου..
και οπως τις εκρυβα να μην τις δουν οι φιλοι μου που θα ερθουν για το γλεντι το βραδυ ελεγα  μεσα μονος μου...
τι σου λεγει καλη μου φιλη  ο βλακας φιλος μου τι τα κανεις τα γυαλια οταν κανεις ερωτα..
  τα αφηνει διπλα στο κομοδινο της ρε βλακα  του απαντω δυνατα..
τι μακρια μαλλια ειναι αυτα μαγισσα συνεχιζε ο αλλος και δεν τα κοβεις..
  τα αφηνει για μενα ελεγα εγω να τα κανω σκαλα να κατεβω απο το παραθυρακι μου να την   συναντησω στα κρυφα του απαντουσα ..
τι ωραιο τατουαζ ειναι αυτο γατα μου φωναζε ο τριτος και εδω σιωπουσα..
αφου δεν ηξερε τη σχημα εχει το τατουαζ σου..
ανεγκεφαλοι και κουτσομπολιδες ειναι και δεν κοιτανε τα χαλια τους εδω μεσα..
 για αυτο δεν τους γουσταρω με κουραζουν.. τελως παντων.
εβαλα τα πιο χοντρα βιβλια που εχω κατω στο τσιμεντο στο εδαφος διπλα στο τραπεζι μου σαν σκαμνακια να καθισουν οι δυο ο γαμπρος στην καρεκλα μου κι εγω στο κρεβατι μου διπλα να προσεχω το μαξιλαρι μου..
αμα ερθουν και αλλο να εχουν το νου μου..
μαζευτηκαμε 5 ατομα ο μακης εφερε και ενα μπουκαλι τσιπουρο με πλαστικα ποτηρι..
 καλως τους ειπα και τους εβαλα να καθισουν ετσι να μην βλεπουν τις φωτογραφιες μου..
πανω στο τραπεζι ειχα μια σακουλα με στραγαλια..
και το ραδιακι μου το κινεζικο..
ωραιο ειναι ρε μακη  αλλα δεν νομιζω να μας φτασει ειπα το τσιπουρο ..
τι στραγαλια μας εφερες μου ειπε ο ενας..
ρε βλακα ειναι ειδος πολυτελειας αυτο το ξηροκαρπι ξερεις ποσο εχει το κιλο εξω...
τι με το ραδιο θα ακουσουμε τραγουδια ειπες ο αλλος θελω επιλογες ειπε..
αρχισαν τα οργανα ηρεμηστε φιλοι μου ειμαστε πολυτελεια λεμε θα δειτε..
παιδια καθιστε κατω και δεν θελω κουτσομπολια και οχι ολοι μαζι τσιγαρα..
μου εχουν κιτρινισει ολες οι φωτογραφειες μου ειπα σιγα σιγα δυο δυο θα καπνιζουμε..
ξεκινησαμε το πρωτο ποτο μας.
ελα γεια μας γαμπρε..  και  τσουγρισαμε τα πλαστικα μας ποτηρια..
την πρωτη γυρα μας ειπαμε διαφορα με τον γαμπρο που ελαμπε απο την χαρα του ..
μιλουσαμε για το γαμο του συνεχεια ηταν ολα ομορφα εγιναν ολα καλα του ειπα..
απλα λιτα και ωραια...
και η νυφη ειναι πιο ομορφη απο σενα να λες δοξασοι ο θεος που βρεθηκε γυναικα να σε παντρευτει.. γιατι θα ειχες ασχημα γεραματα..
και καθε μερα σταυρο και ευχη να κανεις για τον Κυριο μας ακους..?
φιλοι μου πρωτα πρωτα
να πουμε ευχαριστω  παιδια στις φιλες μας για τα δωρα που στειλανε στο γαμπρο..
γιατι με τη διαθεση που εχουμε σημερα θα μεθυσουμε και θα το ξεχασουμε...
πεστο εσυ γαμπρε στο εχω εδω γραμμενο...
,,καλησπερα  κυρια κατερινα  απο τον καναδα σε ευχαριστω πολυ για το δωρο σου..νασαι παντα καλα και οτι επιθυμεις..
καλησπερα μικρη φιλη  βαλερια απο την  ιταλια σε ευχαριστω μικρη μου για το δωρο σου και στα δικα σου ευχομαι...
καλησπερα κυρια μελινα απο την κυπρο μας σε ευχαριστω πολυ για το δωρο σου.. ευχομαι οτι καλυτερο και για σενα...
ευχαριστω πολυ κυρια μαρια για τα τριανταφυλλα σου και τα κωκ που μου εφερες..
καλη επιτυχια στα παιδια σου στις εξετασεις που δινουν  σημερα..  ηλιας...,,
και εδω του εδειξα την αλληλογραφια μου που πηρα απο τις τρεις χωρες και τα δωρα που βαλανε στο λογαριαμο μου για το γαμο του για το γαμπρο.. πολυ καλο ξεκινημα στη νεα τους ζωη  και ας μην εισαι εξω ο γαμπρος..
τα δωρα ειναι στη τσαντα της μανας σου αυτη τη στιγμη που ταξιδευει για σπιτι της μαζι με τα αλλα δωρα  της γυναικα σου ειπα..
η μανα τα μαζευει τα δωρα ξερω απο το χωριο μου και οχι η γυναικα σου..
ακομα και ο πνευματικος μου γεροντας εστειλε δωρο για σενα..
εδω εβαλε τα κλαματα ο γαμπρος για τη μανα μου κλεω ρε που χαρηκε λιγο και αυτη και για τις φιλες σου που με βοηθησαν και ας μην με ξερουν ...
να μου τον γνωρισεις θελω το παπα και εγω να το φιλησω το χερι..
σωπα ρε εχουμε χαρα σημερα ειδες που ο κοσμος ειναι καλος και το εδειξαν με πραξεις..
αρε Ε! σε παραδεχομαι σε ολα πρωτος εισαι με βοηθησες σε ολα πολυ χαρι σε σενα παντρευτικα θα παρει  ανασα η γυναικα μου τωρα με την βοηθεια αυτη..
τι τωρα εισαι κουμπαρος μου μου λεγει..
φιλος πρωτα φιλος ειμαι..
και εσυ με βοηθησες τοτε που με κτυπησαν ασχημα σου χρωστω ακομη χαρι..
τους ειπα προλαβα και πηγα στην κηδεια του μητροπανου στην αθηνα
 ειπα και πως περασα εξω με την αδεια μου πηγα σε μερη σκοτωστρα νυχτες αξημερωτες και αλλα πολλα ομορφα..
και ηρθε η ωρα για να ακουσουμε τραγουδια..
ηρθε και για μενα η ωρα να κανω το εφε μου..
βγαζω μεσα απο το μαξιλαρι μου το καινουργιο μου κινητο iphone 4s παρακαλω..
ουου.. τι ειναι αυτο ρε μ... πολυ τζαματο  για να το δω ρε..και αλλα...
τρατζικ.. τραγικο φωναξα και.. α.. ρε...
φτωχεια καταραμενη ειπα γελωντας...
και εδω τους ειπα για μια διαφημιση σκοτωστρα που ειδα το κιτσο πανω στο γαιδαρο να εχει GPS και η χρυσουλα να φωναζει τρατζικ και στο τελος  να λεγει κιτσο εισαι μηχανη του sex  στα ξενα.. κανενας δεν με καταλαβε..
το πηραν ολοι στα χερια του και το κοιταγαν σαν χαζοι πρωτη φοραν ειδαν τετοιο κινητο...
τωρα θα βλεπουμε που ειναι η γυναικα σου και αν λεγει την αληθεια οτι ειναι λαικη η σπιτι εχει στιγμα το κινητο μεσα αλλα μην πεις τιποτα..
εδειξα πως ειναι και μπηκα στο γιου τουπ.
τωρα θα κανουμε εμεις απο εδω επιλογες δεν θα μου στελνουν οι φιλες μου απο εξω οπως την αλλη φορα..
μην το πειτε σε κανεναν την βαψατε και οταν κανω μπανιο θα το προσεχεις εσυ γαμπρε εχω το λογο σου δωσε λογο και χερια...
αρχισαν τα τραγουδια το τσιπουρο ερεε αφονο στα πλαστικα ποτηρια μας..
φιαχτηκαμε το κεφι δεν αργησε να ξεκινησει...
πρωτο τραγουδι η πριγκηπεσσα .. και μετα αποψε θελω να πιω τιποτα να μην θυμαμαι..
και τριτο το εδω σε θελω καρδια μου σε λαιφ..
για να μας ανεβει η διαθεση  και το κεφι ακουσαμε μαριω..  θεε μου μεγαλοδυναμε..
μετα κατεβασα δημοτικα εγω για το χειλακι σου θα ειμαι το ποτηρακι σου.. παραδιδομαι σε σενα παραδιδομαι
εδω του εκανα τσαλιμακια κουνιοντας με..
δυο φορες το ακουσαμε επιθυμια γαμπρου ..
ακουσαμε  λαικα παληα .. σκυλαδικα και ρεμπετικα...
μετα απο το πιωμα και τα τραγουδια ηρθε το κεφι για χορο...
πρωτος ο γαμπρος το αντιλαλουν οι φυλακες ...
 ριξαμε χαρτοπετσετες  και παλαμακια ολοι στα γονατα για το γαμπρο μας..
μετα ο μακης  το οι βεργουλες..
χορεψα και εγω ειναι μια ωρα δυσκολη του χωρισμου η ωρα..
ακουσαμε ολα τα απαγορευμενα τραγουδια που εβλεπα απο το γιου τουπ..
οι βεργουλες ειχαν την τιμητικη τους ζαγοραιος περπινιαδης αγγελοπουλος καζαντζιδης στο φορτε και μητροπανος χρηστακις..
θελαμε να μεθυσουμε και μεθυσαμε σχεδον ολοι μας πινοντας ακοπα αφου ειχαμε γαμο ..
μεχρι ανταρτικα τραγουδησαμε μαζι ολοι μας το ηρωες..  απαρτα βουνα ηρωες.. μεσα στα χαλασματα ...
και το τρια γραμματα μονο μας φωτιζουν ζητω το εαμ..
και το αρνιεμαι αρνιεμαι οι αλλοι να κρατανε τα σχοινια.. αγκαλιασμενος με τον γαμπρο..
ξαναχορευσε ο γαμπρος  το αντιλαλουν οι φυλακες το γεντικουλε..
 ο μακης  στο κελι 33 του μαργαριτη και εγω το ειμαι της γερακινας γιος..
εγινε ενας μικρος χαμος...
οτι χαρτοπετσετα και χαρτι υγειας ειχα τα πεταξαμε ολα πανω μας..
ευτυχως που  μου εκοψε και εκρυψα 10 χαρτοπετσετες να υπαρχουν για το πρωι..
το τσιπουρο τελειωσε στα γρηγορα αλλα ειχε καβατζα ο μακης και αλλο και το εφερε και αυτο..
δεν κοιμηθηκε κανενας απο διπλα απο τις φωνες και τα παλαμακια μας ..
κεφι χορος γλεντι πανικος μεχρι ο δικος μας δεσμοφυλακας ηρθε και κοιταγε απο το μικρο παραθυρακι της σιδερενιας πορτας μου..
και οπως κοιταγε εμεις κτυπαγαμε τα ποτηρια μας λεγοντας ελα γεια μας και οι αλητες απο εδω μακρυα μας...
ο γαμπρος ηθελε συνεχεια χορο και ας πηγενε ο ιδρωτας του ραμαντανι πανω του..
χοεψαμε και οι δυο μαζι αλλα τι χορο να κανεις σε ενα κελι 3.50 επι 2 και κατι..
η ωρα περασε γρηγορα  φυγανε οι δυο και μειναμε ο γαμπρος ο μακης και εγω..
κλεισαμε το κινητο και πιασαμε κουβεντα.
τι κουβεντα να κανεις αυτη την ωρα μεθυσμενοι  οπως η ειμασταν ολοι μας..
αρε πολυτελεια σε ζηλεβω ειπε ο μακης εισαι σε ολα ωραιος δεν ειπα τιποτα.
και εγω ειπε ο γαμπρος σε παω ρε φιλε πολυ τωρα που θα φυγεις τι θα γινω και εβαλε τα κλαματα μεθυσμενος  οπως ηταν..
εισαι χαζος ρε του λεω ξεκολλα εδω θα ειμαι θα σας περιμενω στην αθηνα οταν θα βγειτε και εσεις με το καλο θα κανουμε παρεα..
αν δεν εχω φυγει για θεσσαλια καναδα η κυπρο..
κοιτα εδω και του εδειξα την εφημεριδα αλλαξε ο νομος για ολους τους κρατουμενους γεμισαν οι φυλακες δεν εχουν που να τους βαλουν και βγαζουν κοσμο εξω οσοι εχουν εκτισει την μιση ποινη αλλα γαμωτο εγιναν εκλογες και το αφησαν πισω..
θα ειμαι ενημερος και θα σας λεγω τι γινεται με το υπουργειο δικαιοσυνης και θα κανετε αιτηση αμεσως ...
θελω να παρω εγω το κελι σου τωρα που θα βγεις ειπε ο γαμπρος να σε εχω να διαβαζω ολα αυτα που εχεις γραψει ..
μακαρι να το παρεις ειπα αλλα τις φιλες μου απο εκει θα τις σβησω μην τις δει κανενας και πιο πολυ μην μου γραψουν χυδαιες λεξεις...
μαγκες 6 η ωρα ξημερωσε να το χαλασουμε δεν παει αλλο..
ουτε αναρτηση εχω ετοιμη ουτε αποδειπνο εκανα σημερα και πιος καθαριζει τωρα εδω μεσα..
φυγανε τρικλιζοντας και χαμογελουσα..
εμεινα μονος μου πηγα κοντα στο μικρο μου παραθυρακι. κοιταζοντας να δω που πεφτει η αθηνα  εκει κατω και τον ουρανο...
θεε μου χαρι σε σενα δυο σπιτια  εγιναν μια οικογενεια σημερα και ειναι χαρουμενες ...
εκανα οπως εσυ με φωτισες και οπως μου τα ειπε ο γεροντας μου..
εκανα τον σταυρο μου.. χιλιες δοξες να εχεις..
σε ευχαριστω..
Ε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου